flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Наявність фіскальних чеків про сплату послуг (продаж пального) не може вважатись фізичною передачею пального за відсутності діючої ліцензії на продаж пального

17 липня 2020, 15:17

03 червня 2020 року Першим ААС розглянуто у письмовому провадженні адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства на рішення Донецького окружного адміністративного суду за позовом Товариства до Головного управління ДПС про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій.

За результатами розгляду справи Першим апеляційним адміністративним судом прийнято постанову, в якій зазначено про таке.

Внаслідок проведення фактичної перевірки посадовими особами контролюючого органу виявлено факт реалізації пального без відповідних дозвільних документів, зокрема, без ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що є порушенням статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР, за що на суб’єкта господарювання накладено штраф.

Рішення про застосування штрафних санкцій оскаржено суб’єктом господарювання у судовому порядку.

Вважаючи, що органом доходів і зборів доведено факт реалізації Товариством пального без наявності ліцензії, судом першої інстанції у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Перший ААС за результатами апеляційного перегляду дійшов наступних висновків.

Позивачем та його контрагентом укладено договір купівлі-продажу нафтопродуктів.

У період з 02 липня 2019 року по 03 липня 2019 року покупцями виконувались умови договору купівлі-продажу в частині оплати придбаного пального (газу).

Тобто, фактичного відпуску паливно мастильних матеріалів на авто газозаправній станції з магазином не відбувалось.

Про зазначене свідчать Z-звіти за спірні дати, з яких видно, що кількість пального в резервуарах на початок та на кінець зміни не змінювалось, фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального не здійснювалось.

Втім, зазначені обставини не встановлювались та не перевірялись органом доходів і зборів ані під час проведення фактичної перевірки, ані на час розгляду заперечень на акт перевірки.

За таких обставин, Перший ААС дійшов висновку про відсутність факту здійснення роздрібної торгівлі пальним у спірний період, тому рішення про застосування штрафних санкцій підлягає скасуванню.

Детальніше з текстом постанови від 03 червня 2020 року по справі №200/14393/19-а можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/89597792.

 Пресслужба суду