flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оцінювання роботи суду відвідувачами

ВСТУП

 На виконання рішення Ради суддів України від 02 квітня 2015 року № 28 та п. 2.4 Плану роботи Першого апеляційного адміністративного суду на ІI півріччя 2020 року, затвердженого головою суду 22 червня 2020 року в приміщенні Першого апеляційного адміністративного суду в період з 01 липня по 31 липня 2020 року проведено анонімне опитування громадян - відвідувачів суду щодо якості функціонування суду.

Респондентам була запропонована анонімна анкета, яка містить у собі низку питань. Анкета складається із 2-х блоків. Перший блок запитань стосується загальної характеристики респондента (віку, статі, освіти і т.д.). Другий блок запитань стосується оцінювання роботи суду за вимірами якості. Наприкінці анкети запропоновано надати пропозиції і побажання відвідувачів відносно роботи суду та якості судових послуг.

Кількість опитаних респондентів – 29 (Зменшення кількості відвідувачів суду пояснюється введенням карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції).

          Опитані респонденти є позивачі, відповідачі, представники сторін або треті особи, які брали участь у розгляді адміністративних справ.

Метою проведення опитування було виявлення недоліків роботи Першого апеляційного адміністративного суду та вжиття заходів щодо їх усунення. Опитування було проведено відповідно до модуля «Системи опитування роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи».

У ході опитування було зафіксовано близько 1 % відмов від участі в опитуванні. Це пояснюється тим, що в суді відвідувачі обмежені у часі або раніше респондент вже брав участь в опитуванні. Разом із тим, більшість респондентів поставилися до опитування толерантно, з великим інтересом і відповідальністю. Звіт містить результати дослідження громадського сприйняття роботи Першого апеляційного адміністративного суду на основі методології карток громадянського звітування, що є інструментом зовнішньої оцінки якості роботи суду.

 

 Результати анкетування

«Анкета опитування відвідувачів щодо
якості функціонування суду»

Блок № 1. Загальна характеристика респондента

 

№ питання

Зміст питання

Відповідь

1

Вік

18 до 25 років – 3 %

26 до 39 років – 28 %

40 до 59 років – 66 %

60 років і старше – 3 %

2

Стать

Чоловіки – 69 %

Жінки – 31 %

3

Рівень освіти

Середня та неповна середня – 7 %

Базова вища освіта – 14 %

Повна вища освіта – 72 %

Дві повні вищі освіти – 7 %

4

Наявність вищої юридичної освіти

«Так» - 83 %

«Ні» - 17 %

5

Місце проживання

Населений пункт за місцем розташування суду – 24 %

Інший населений пункт – 76 %

6

Якого статку Ви вважаєте себе

Бідним – 3 %

Нижче середнього статку – 31 %

Середнього статку – 59 %

Заможнім – 7 %

Багатим – 0 %

7

У суді Ви представляєте

Особисто себе – 31 %

Іншу особу – 59 %

Суб’єкт владних повноважень – 10 %

8

Як часто Ви були учасником судового процесу

Перший судовий процес – 21 %

2-5 разів брали участь в судовому процесі – 10 %

6 разів і більше – 69 %

9

На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа

Розгляд справи ще не розпочато – 21 %

Справа перебуває в процесі розгляду – 66 %

Розгляд справи завершено – 10 %

 

Блок № 2 – Основна частина – оцінювання за вимірами якості

 

№ питання

Зміст питання

Середній бал

за 5-бальною шкалою

10

Якість роботи суду

4,7

11

Чи легко Вам було знайти будівлю суду

4,3

12

Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом

4,7

13

Чи зручно паркувати автомобіль

3,5

14

Чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони

90 % - «Ні»

10 % - «Так»

15

Чи можуть люди з обмеженими можливостями безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами

4,0

16

Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію

4,1

17

Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді

4,5

18

Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди

4,6

19

Чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет

4,1

20

Чи старанно працювали працівники суду та не припускали помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків

4,5

21

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм

4,6

22

Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи

4,6

Середній рівень задоволеності роботи суду

4,39

  Запитання № 23:

 

«Які конкретні зміни необхідні для покращення роботи суду сьогодні»: 17 % респондентів зазначила побажання розташування у суді їдальні, буфету чи кафе, 7 % респондентів виявили побажання обладнання збільшення паркувальних місць.

Отримані показники, що були виявлені під час опитування дозволяють зробити позитивні висновки щодо організації роботи суду.

Комплексне вивчення отриманої інформації через анонімне анкетування відвідувачів Першого апеляційного адміністративного суду дозволяє сформувати наступні пропозиції:

-   розташування буфету;

-   розширення стоянки для авто.

  

Завідувач сектору по взаємодії зі ЗМІ                                  В. Абаєва