flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про Перший апеляційний адміністративний суд

19 січня 2024, 12:09

                                                                                                                                                                               

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом голови

Першого апеляційного

адміністративного суду

від 15 січня 2024 року № 2/ОД

 

  

 

     ПОЛОЖЕННЯ

про Перший апеляційний адміністративний суд
 
 
1.  Загальні положення
 
1.1. Перший апеляційний адміністративний суд (далі - суд) -  є другим рівнем (ланкою) в системі судів адміністративної юрисдикції, який реалізує конституційний принцип щодо забезпечення апеляційного оскарження адміністративних рішень місцевих загальних та окружних судів Донецької та Луганської областей. Суд здійснює правосуддя у порядку, встановленому процесуальним законом, аналізує судову статистику, вивчає та узагальнює судову практику, інформує про результати узагальнення судової практики відповідні місцеві суди, Верховний Суд, надає місцевим судам методичну допомогу в застосуванні законодавства, здійснює інші повноваження, визначені законом. 
Положення про Перший апеляційний адміністративний суд (далі - Положення) визначає структуру, організаційні та нормативно правові засади діяльності суду.
1.2. Права та обов’язки голови суду, заступника голови суду та суддів Першого апеляційного адміністративного суду встановлюються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Кодексом суддівської етики, Законом України «Про судоустрій і статус суддів» та іншими законами та нормативно – правовими актами.
Права та обов’язки працівників апарату суду встановлені Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Законом України «Про судоустрій і статус суддів», Законом України «Про державну службу», Правилами етичної поведінки державних службовців, Правилами внутрішнього службового розпорядку суду, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, цим Положенням, Положеннями про структурні підрозділи суду та посадовими інструкціями працівників апарату суду.
1.3. Працівники структурних підрозділів суду у своїй діяльності керуються Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Положенням про апарат Першого апеляційного адміністративного суду, Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, Положенням про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему, Правилами користування Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, Державною уніфікованою системою документації Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів ДСТУ  4163:2020, затвердженою наказом Державне підприємство «Український науково - дослідний та навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01 липня 2020 року  № 144, цим положенням та іншими нормативно – правовими актами, рішеннями Конституційного суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями керівництва суду, що відносяться до їх компетенції.
 
2. Голова Першого апеляційного адміністративного суду
 
2.1. Голова Першого апеляційного адміністративного суду:
2.1.1.   представляє суд, як орган державної влади, у відносинах з іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами;
2.1.2.   визначає адміністративні повноваження заступника голови суду;
2.1.3.   контролює ефективність діяльності апарату суду, погоджує призначення на посади керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду, вносить подання про застосування до керівника апарату суду, його заступника заохочення або накладення дисциплінарного стягнення відповідно до законодавства;
2.1.4. видає на підставі рішення про призначення на посаду судді чи звільнення судді з посади відповідний наказ;
2.1.5. повідомляє Вищу кваліфікаційну комісію суддів України та Державну судову адміністрацію України, а також через веб-портал судової влади про наявність вакантних посад суддів у суді у триденний строк з дня їх утворення;
2.1.6.   забезпечує виконання рішень Ради суддів України та зборів суддів;
2.1.7. організовує ведення та аналіз судової статистики, організовує вивчення та узагальнення судової практики, інформаційно-аналітичне забезпечення суддів з метою підвищення якості судочинства;
2.1.8. сприяє виконанню вимог щодо підтримання кваліфікації суддів суду та підвищення їхнього професійного рівня;
2.1.9.    здійснює інші повноваження, визначені законом.
2.2. Голова суду з питань, що належать до його адміністративних повноважень, видає накази і розпорядження.
2.3. У разі відсутності голови суду його адміністративні повноваження здійснює заступник голови суду, а у разі відсутності заступника голови суду, суддя, який має більший стаж роботи на посаді судді.
 
3. Заступник голови Першого апеляційного адміністративного суду
 
3.1. Заступник голови суду здійснює адміністративні повноваження, визначені головою суду за відповідним наказом.
 
4. Судді Першого апеляційного адміністративного суду
 
4.1.    Судді Першого апеляційного адміністративного суду:
4.1.1    здійснюють правосуддя керуючись верховенством права, в порядку встановленим Кодексом адміністративного судочинства України;
4.1.2.    ухвалюють рішення іменем України;
4.1.3. аналізують судову статистику, вивчають та узагальнюють судову практику, інформують про результати узагальнення судової практики відповідні місцеві суди та Верховний Суд;
4.1.4. надають місцевим судам методичну допомогу в застосуванні законодавства;
4.1.5.     виконують завдання та обов’язки, визначені Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Законом України «Про судоустрій і статус суддів».
 
5. Апарат Першого апеляційного адміністративного суду
 
5.1.   Апарат суду очолює керівник апарату суду, який призначається на посаду та звільняється з посади головою Державної судової адміністрації України за погодженням з головою суду та підзвітний зборам суддів суду, здійснює безпосереднє керівництво апаратом суду, спрямовує, координує, організовує та контролює роботу структурних підрозділів суду, забезпечує взаємодію між ними, представляє інтереси в суді у спорах, пов’язаних з діяльністю суду.
5.2. Основними завданнями апарату суду є здійснення заходів організаційного забезпечення роботи суду, суддів, розроблення проектів відповідних організаційно – розпорядчих документів стосовно організації внутрішньої діяльності суду,  Положень, інструкцій, посадових інструкцій, забезпечення виконання наказів та розпоряджень голови суду та керівника апарату суду.
5.3. В апараті Першого апеляційного адміністративного суду функціонують наступні структурні підрозділи:
- відділ забезпечення судового процесу;
- відділ забезпечення діяльності керівництва суду;
- сектор правового забезпечення;
- сектор по взаємодії зі ЗМІ;
- сектор організації роботи  судових розпорядників;
- відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності;
- відділ управління персоналом;
- відділ реєстрації судових справ, судової статистики та узагальнення судової практики;
- відділ інформаційних технологій;
- відділ управління майном;
- відділ діловодства та обліку звернень громадян;
- сектор по роботі зі зверненнями громадян у складі відділу діловодства та обліку звернень громадян.
Структурні підрозділи суду у своїй роботі підпорядковуються керівнику апарату суду, а відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності безпосередньо голові суду з питань фінансово-господарської діяльності та керівнику апарату суду з організаційних питань.
Служба судових розпорядників здійснює свої функції на підставі Положення про порядок створення та діяльності служби судових розпорядників, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України  від 20 липня 2017 року № 815 та погодженого рішенням Вищої ради правосуддя від 13 червня 2017 року № 1547/0/15-17.
5.4. До апарату суду входять: 
- державні службовці: начальники та заступники начальників відділів, завідувачі секторів, головні спеціалісти, головний спеціаліст (із забезпечення зв’язків з засобами масової інформації), провідні спеціалісти, секретарі судового засідання, старший судовий розпорядник;
- працівники, які виконують функції з обслуговування: провідний інспектор, провідний документознавець,  провідний інженер, завідувач господарством;
- працівники патронатної служби: помічник голови суду, помічник заступника голови суду, помічники суддів;
- робітники.
5.5. Працівники апарату суду мають право:
- користуватись правами і свободами, які гарантуються громадянам Конституцією України, законами України, зокрема статтею 7 Закону України «Про державну службу»;
- отримувати від працівників апарату суду документи та інформацію, необхідні для виконання своїх обов'язків;
- користуватися інформаційними базами даних, телекомунікаційними мережами суду в установленому порядку та в межах повноважень;
- вносити пропозиції керівнику апарату суду, керівнику структурного підрозділу щодо організації своєї роботи;
- брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах, форумах, інших науково-практичних заходах;
- брати участь у нарадах, зборах трудового колективу та інших подібних заходах суду;
-  на доступ до автоматизованої системи документообігу суду, відповідно до посадових обов’язків;
- на обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених повноважень (працівники відділу управління персоналом).
5.6.    Працівники апарату суду зобов’язані:
5.6.1. дотримуватися вимог Присяги державного службовця, Правил етичної поведінки державних службовців, Правил внутрішнього службового розпорядку суду (державні службовці), Правил поведінки працівника суду, Правил внутрішнього трудового розпорядку (працівники патронатної служби, працівники, які виконують функції з обслуговування, робітники), Положень про структурні підрозділи суду та  посадових, робочих  інструкцій;
5.6.2.   постійно підвищувати рівень кваліфікації;
5.6.3.  дотримуватися встановлених правил ведення діловодства;
5.6.4.  взаємодіяти з працівниками інших структурних підрозділів; 
5.6.5.  запобігати виникненню конфлікту інтересів, вживати заходи щодо його врегулювання, утримуватися від вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів. У разі наявності конфлікту інтересів зобов’язаний негайно повідомити безпосереднього керівника та керівника апарату суду;
5.6.6. сприяти підвищенню авторитету правосуддя, демонструвати тактовність, ввічливість, витримку і повагу, уникаючи проявів неповаги до оточуючих, а також дій та висловлювань, які можуть принизити авторитет судової влади, суду та суддів.
5.7. Структурні підрозділи суду забезпечують:
- розробку проектів відповідних організаційно – розпорядчих документів, актів тощо, стосовно організації їх внутрішньої діяльності;
- виконання наказів та розпоряджень голови суду та керівника апарату суду;
- належну організацію роботи з документами, правильності їх оформлення;
- підготовку і складання документів відповідно до вимог чинного законодавства;
-   впровадження передових технологій організації роботи з документами та «Електронного суду»;
-  підготовку необхідних матеріалів для наповнення веб–сайту суду, згідно функціональних обов’язків відділу;
- організацію обліку та зберігання документів, підготовку їх для передачі до архіву суду;
-  підготовку пропозицій до складання Плану роботи суду та звітів про його виконання;
-   підготовку проекту Плану роботи відділу та звітів про його виконання.
5.8.У разі відсутності працівника апарату суду (відпустка, тимчасова непрацездатність тощо) його обов’язки виконує інший працівник структурного підрозділу за дорученням безпосереднього керівника.
 
6. Відділ забезпечення судового процесу
 
Основними завданнями та функціями відділу є:
6.1. Здійснення аналітичної та організаційної роботи в забезпеченні судового процесу.
6.2.  Розроблення проектів листів щодо забезпечення судового процесу, відповідних проектів організаційно – розпорядчих документів.
6.3. Прийняття участі у розробці Положень, Інструкцій, Порядків, посадових інструкцій тощо.
6.4. Підготовка необхідних проектів наказів з питань  налаштування функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи документообігу суду та інших підсистем.
6.5. Підготовка проектів розпоряджень щодо здійснення повторного автоматизованого розподілу судових справ та перевірка підстав здійснення такого розподілу відповідно до вимог законодавства. 
6.6. Координація роботи секретарів судового засідання.
6.7. Контроль за своєчасною підготовкою та оформленням секретарями судових засідань судових справ та передачі їх до відділу діловодства та обліку звернень громадян.
6.8. Контроль за своєчасним направленням секретарями судових засідань копій судових рішень та інших процесуальних документів учасникам судового процесу по судовим справам.
6.9. Контроль за своєчасним наданням, зупиненням секретарям судових засідань доступу до автоматизованої системи документообігу суду, відповідно до визначених функціональних обов’язків, за відповідним розпорядженням керівника апарату суду.
6.10. Розроблення завдань, програм, методів і методик підготовки та реалізації управлінських рішень.
6.11. Забезпечення підготовки інформаційних матеріалів, проектів виступів, доповідей з питань роботи суду.
6.12. Організація ведення, обліку і зберігання документів, необхідних для організаційного забезпечення судового процесу.
6.13. Надання секретарям судового засідання методичних рекомендацій.
6.14. Ведення табелю обліку робочого часу суддів та працівників апарату суду.
6.15. Заповнення листків непрацездатності суддів та працівників апарату суду.
6.16. Контроль за виконанням організаційно – розпорядчих документів.
6.17. Контроль за невтручанням в розподіл судових справ (ведення обліку довідок наданих відділом інформаційних технологій).
6.18. Контроль за виконанням секретарями судових засідань завдань та функцій передбачених посадовою інструкцією.
 
7. Відділ забезпечення діяльності керівництва суду
 
Основними завданнями та функціями відділу є:
7.1. Здійснення аналітичної та організаційної роботи в забезпеченні діяльності суду.
7.2. Розроблення проектів листів щодо забезпечення діяльності суду та організаційно – розпорядчих документів.
7.3. Прийняття участі у розробці Положень, Інструкцій, Порядків, посадових інструкцій тощо.
7.4. Координація роботи структурних підрозділів суду.
7.5. Розроблення завдань, програм, методів і методик підготовки та реалізації управлінських рішень.
7.6. Підготовка, забезпечення організації, проведення та документальне оформлення зборів, нарад, конференцій, семінарів суддів та працівників апарату суду, тощо.
7.7. Контроль за виконанням рішень зборів суддів, Вищої ради правосуддя, Ради суддів України.
7.8. Підготовка робочих зустрічей голови суду, заступника голови суду з офіційними особами держави, представниками судової системи, науковцями, учасниками міжнародно-правових проектів, організацій тощо.
7.9. Підготовка, організація, проведення та документальне оформлення нарад керівника апарату суду з керівниками структурних підрозділів та працівниками апарату суду.
7.10. Підготовка, організація, проведення та документальне оформлення зборів трудового колективу.
7.11. Забезпечення координації роботи, пов`язаної із здійсненням міжнародного співробітництва суду.
7.12. Організація прийому іноземних делегацій у суді.
7.13. Забезпечення підготовки інформаційних матеріалів, проектів виступів, доповідей з питань роботи суду.
7.14. Організація ведення, обліку і зберігання документів, необхідних для організаційного забезпечення діяльності керівництва суду.
7.15 Підготовка проектів перспективних і поточних планів роботи суду, забезпечення їх виконання, підготовка аналітичних матеріалів щодо їх реалізації.   
7.16. Організація, узагальнення, підготовка проектів планів піврічної роботи суду та надання голові суду на затвердження.
7.17. Організація, узагальнення, підготовка проектів планів піврічної роботи відділів  суду та надання керівнику апарату суду на затвердження.
7.18. Здійснення контролю за виконанням піврічних планів роботи суду, за виконанням піврічних планів роботи структурних підрозділів суду.
7.19. Контроль за виконанням організаційно – розпорядчих документів.
7.20.   Здійснення обліку, зберігання та використання печаток та штампів суду.
7.21.  Контроль за виконанням завдань, покладених на суд.
7.22. Здійснення обліку, зберігання та використання печаток та штампів суду.
 
7.23.  Виконання інших функцій, покладених на відділ, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
8. Сектор правового забезпечення
 
Основними завданнями та функціями сектору є:
8.1. Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів судом.
8.2. Приймання безпосередньої участі у підготовці наказів та розпоряджень суду, з метою забезпечення правильного застосування та виконання актів законодавства та їх візування.
8.3.Підготовка спільно з іншими підрозділами суду, в разі необхідності, пропозицій про внесення змін, скасування або визнання такими, що втратили чинність, нормативних актів суду.
8.4. Інформування керівника апарату суду про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування.
8.5. Перевірка на відповідність законодавству проектів наказів, розпоряджень, листів, тощо, що подаються на підпис керівництву суду, та візування їх за наявності погодження цих проектів відповідними підрозділами.
8.6. Надання правової оцінки проектам господарських договорів (контрактів) з іншими підприємствами, установами, організаціями. 
8.7. Організація претензійної та ведення позовної роботи, представлення  у встановленому законом порядку інтересів суду в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів.
8.8. Аналіз наслідків розгляду претензій, позовів і судових справ.
8.9. Участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, надання правових висновків за фактами виявлених правопорушень, за дорученням керівництва суду.
8.10. Сприяння своєчасному вжиттю заходів щодо виконання судових рішень, де суд є стороною у справі.
8.11. Надання відповіді на запити правоохоронних і контролюючих органів.
8.12. Розробка проекту колективного договору та забезпечення його виконання.
8.13. Участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, забезпечення охорони праці на робочому місці, разом з відповідними підрозділами суду.
8.14. Забезпечення правильного застосування норм трудового, житлового, пенсійного, іншого законодавства, що зачіпають права і законні інтереси працівників.
8.15. Організація і проведення роботи, пов'язаної із підвищенням рівня правових знань працівників суду, надання консультації з правових питань. 
8.16. Підготовка проектів рекомендацій і роз’яснень з питань застосування законодавства.
8.17. Правовий супровід суду та аналіз та надання правової оцінки документам.
8.18 Здійснення представництва інтересів у судах за довіреністю.
8.19. Правова оцінка Положень, посадових інструкцій, Порядків, проектів організаційно – розпорядчих документів всіх структурних підрозділів суду.
8.20. Ведення журналу реєстрації договорів суду.
8.21. Надання працівникам апарату суду правової допомоги.
8.22.Виконання інших функцій, покладених на сектор, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
9.  Відділ управління персоналом
 
Основними завданнями та функціями відділу є:
9.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної служби  з питань управління персоналом апарату суду.
9.2.   Забезпечення повноважень з питань управління персоналом.
9.3.  Здійснення добору персоналу апарату суду, організація роботи щодо їх мотивації.
9.4.Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, забезпечення організації заходів з підвищення рівня їх професійної компетентності.
9.5. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
9.6.  Забезпечення організаційного розвитку суду.
9.7. Оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
9.8.   Розроблення структури та штатного розпису суду.
9.9.Розробка і участь у розробці проектів Положень, Порядків, Інструкцій, організаційно – розпорядчих документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.
9.10.Забезпечення планування службової кар’єри, планомірного зайняття посад державної служби, стимулювання просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків, організація роботи щодо стажування працівників апарату суду.
9.11. Розробка посадових інструкцій працівників апарату суду.
9.12. Проведення роботи щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій.
9.13. Внесення пропозицій керівнику апарату суду з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту.
9.14. Здійснення аналітично-консультативного забезпечення роботи суду з питань управління персоналом.
9.15. Вивчення потреб в персоналі на вакантні посади в суді та внесення відповідних пропозицій керівнику апарату суду.
9.16. Забезпечення належної роботи конкурсної та дисциплінарної комісій.
9.17. Забезпечення дотримання вимог Законів України «Про захист персональних даних», «Про запобігання корупції».
9.18. Здійснення контролю та підготовки матеріалів  для проведення конкурсного відбору на посади державних службовців апарату суду, перевірка поданої особами інформації на відповідність кваліфікаційним вимогам, установленим умовами конкурсу, повідомлення кандидатів про результати такої перевірки, здійснення інших заходів щодо організації конкурсного відбору.
9.19. Розроблення спеціальних умов до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В».
9.20.  Повідомлення кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» про результати конкурсу.
9.21. Перевірка дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, Правил поведінки працівника суду, Правил внутрішнього службового розпорядку та Правил внутрішнього трудового розпорядку суду, за дорученням керівника апарату суду.
9.22. Організація проведення внутрішніх навчань працівників апарату суду.
9.23. Здійснення планування професійного навчання суддів та працівників апарату суду.
9.24. Узагальнення потреб суддів та державних службовців у перепідготовці та підвищенні кваліфікації і внесення відповідних пропозицій керівництву суду.
9.25. Складання, разом із державним службовцем, індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності.
9.26. Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань.
9.27.  Аналіз кількісного та якісного складу працівників апарату суду.
9.28. Надання консультативної допомоги з питань управління персоналом начальникам структурних підрозділів суду та працівникам суду.
9.29. Обчислення стажу роботи та державної служби працівників суду.
9.30. Забезпечення складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформлення документів про присвоєння відповідних рангів державним службовцям, встановлення випробувального терміну до 6 місяців.
9.31. Ознайомлення  працівників, які виконують функції з обслуговування з правилами внутрішнього трудового  розпорядку суду, державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку суду, посадовими та робочими інструкціями та іншими документами із зазначенням ними підписів та дати ознайомлення.
9.32. Оформлення і видача державним службовцям та іншим працівникам апарату суду службових посвідчень.
9.33.  Здійснення обліку отриманих бланків посвідчень, ведення Картки обліку виданих посвідчень та їх видача працівникам апарату суду, ознайомлення з Інструкцією про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників суду та складення акту про знищення посвідчень.
9.34.  Забезпечення підготовки матеріалів щодо призначення на посади та звільнення працівників апарату суду.
9.35. Здійснення контролю за встановленням державним службовцям надбавок за вислугу років та рангів, своєчасна підготовка проектів відповідних організаційно – розпорядчих документів.
9.36. Формування графіку відпусток суддів, працівників апарату суду, підготовка проектів наказів щодо надання відпусток працівникам суду, контроль їх використання та ведення обліку.
9.37. Здійснення роботи, пов’язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок суддів, працівників апарату суду та особових справ (особових карток) суддів, працівників суду.
9.38. Ведення кадрового діловодства суду, особових справ працівників суду, в тому числі особових справ суддів у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України за погодженням з Радою суддів України.
  9.39. Ведення автоматизованої системи обліку кадрів суду (до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи) та інформаційно-аналітичної системи «Кадри - WEB». 
9.40.  Ведення обліку кадрів суду в підсистемі «Управління персоналом (обліку кадрів) бюджетного фінансування, бухгалтерського обліку та обліку заробітної плати» (з початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи).
9.41. Підготовка і видача довідок з місця роботи суддям та працівникам апарату суду.
9.42. Опрацювання листків тимчасової непрацездатності.
9.43. Підготовка розпорядчих документів про відрядження суддів, працівників апарату суду в межах своєї компетенції.
9.44. Належне оформлення трудової книжки після звільнення, засвідчення копії наказу про звільнення та їх видача звільненому.
9.45. Забезпечення організації проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами 3 і 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», підготовка довідки про її результати. 
9.46. Забезпечення організації проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в апараті суду.
9.47. Підготовка проектів відповідей на запити.
9.48. Проведення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю, державну службу, патронатну службу, працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування та робітників.
9.49. Обов’язки з питань військовозобов’язаних (покладаються відповідним наказом керівництва суду на працівника відділу управління персоналом):
- ведення обліку військовозобов’язаних і призовників та здійснення своєчасного оформлення документів для бронювання військовозобов’язаних за судом на період мобілізації та на воєнний час;
- перевірка у громадян під час прийняття на роботу наявність військово-облікових документів (у військовозобов’язаних – військових квитків або тимчасових посвідчень, а у призовників – посвідчень про прописку до призовних дільниць);
- надсилання у семиденний строк до відповідних районних (міських) військових комісаріатів повідомлення про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних, прийнятих на роботу чи звільнених з роботи;
- здійснення оповіщення на вимогу районних (міських) військових комісаріатів призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до районних (міських) військових комісаріатів;
- забезпечення повноти та достовірності облікових даних призовників і військовозобов’язаних згідно з вимогами, встановленими Порядком організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 року № 921 та іншими документами персонального обліку відповідно до законодавства;
- забезпечення взаємодії з районними (міськими) військовими комісаріатами щодо строків та способів звіряння даних особових карток, списків призовників і військовозобов’язаних, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних;
- забезпечення організації періодичного звіряння особових карток призовників і військовозобов’язаних із записами у військових квитках  та посвідченнях про прописку до призовних дільниць. Не рідше одного разу на рік проведення звіряння особових карток працівників з обліковими документами районних (міських) військових комісаріатів, в яких вони перебувають на військовому обліку; 
- забезпечення внесення до особових карток призовників і військовозобов’язаних змін щодо їх сімейного стану, місця проживання (перебування), освіти , місця роботи і посади у п’ятиденний строк з дня подання відповідних документів та надсилання (у разі наявності) щомісяця до 5 числа до районних (міських) військових комісаріатів повідомлення про зміну облікових даних;
- здійснення складання і подання щороку до 1 грудня до районних (міських) військових комісаріатів списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць (у разі їх наявності);
- отримання під розписку від призовників і військовозобов’язаних їх військово – облікових документів для подання до районних (міських) військових комісаріатів для звіряння з обліковими даними та оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;
- здійснення постійного контролю за виконанням посадовими особами суду, призовниками і військовозобов’язаними встановлених правил військового обліку та проведення відповідної роз’яснювальної роботи;
- здійснення постійного інформування районних (міських) військових комісаріатів про громадян та посадових осіб, які порушують правила військового обліку, для притягнення їх до відповідальності згідно із законом;
- забезпечення ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірок стану військового обліку призовників і військовозобов’язаних та звіряння їх облікових даних з даними районних (міських) військових комісаріатів.
9.50. Приймання участі у здійсненні заходів з мобілізації, в межах повноважень відділу.
9.51. Контроль та забезпечення вжиття заходів щодо своєчасного подання суддями та державними службовцями апарату суду декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, а також тими особами, які звільнилися з посад у суді та зобов’язані наступного року після звільнення подавати за своїм останнім місцем роботи декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, за формою і в Порядку, визначеному законодавством.
9.52.Забезпечення перевірки факту подання декларацій суб’єктами декларування та інформування Національного агентства з питань запобігання корупції щодо факту неподання чи несвоєчасного подання декларацій суб’єктами декларування відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції».
9.53. Надсилання до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України повідомлення щодо змін, які відбулися у загальних відомостях суддів суду для належного ведення, наповнення та оновлення суддівського досьє.
9.54. Підготовка необхідних документів  для оформлення суддям переведення до іншого суду, звільнення, відставки,  призначення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці або пенсії.
9.55. Підготовка необхідних документів щодо заохочення та нагородження працівників суду та працівників інших судів керівником апарату суду (подяками, грамотами, почесними грамотами), ведення обліку.
9.56. Здійснення обліку та контролю за своєчасним поданням працівниками суду листків про тимчасову непрацездатність та інших документів, що підтверджують правомірність відсутності працівників суду на роботі.
9.57. Здійснення заходів для забезпечення трудової дисципліни.
9.58. Ведення обліку відомостей про роботу, прийом та звільнення пенсіонерів, що подається до органів Пенсійного фонду України, до Краматорського міського центру зайнятості. 
9.59. Здійснення  роботи, пов'язаної із захистом персональних даних при їх обробці.
9.60. Забезпечення надання відомостей за запитами на інформацію з урахуванням вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, Положення про порядок доступу до публічної інформації.
9.61. Проведення іншої роботи, пов'язаної із застосуванням законодавства про працю та державну службу.
9.62.Реєстрація наказів голови суду та керівника апарату суду з кадрових питань.
9.63.Виконання інших функцій, покладених на відділ, відповідно до вимог чинного законодавства
 
10.  Відділ  планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
 
Основними завданнями та функціями відділу є:
10.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово – господарської діяльності суду та складання звітності.
10.2. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
10.3. Забезпечення та контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності, а також економного та ефективного витрачання бюджетних коштів.
10.4. Забезпечення контролю за наявністю та рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів, кошторисів і паспортів бюджетних програм.
10.5. Забезпечення запобігання виникненню негативних явищ у фінансово – господарській діяльності, виявлення й мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
10.6.  Здійснення обліку банківських, касових операцій, підзвітних сум та необоротних активів, розрахунків з дебіторами та кредиторами, використання службових автомобілів, оплати праці, матеріальних запасів і малоцінних та швидкозношувальних предметів.
10.7. Своєчасне подання місячної, квартальної, річної фінансової та бюджетної звітностей.
10.8. Розроблення проектів штатного розпису та кошторису видатків та утримання суду.
10.9. Забезпечення підготовки пропозицій щодо обсягів фінансування суду.
 
10.10. Дотримання вимог в суді штатної, фінансової, касової і розрахункової дисципліни.
10.11. Проведення інвентаризації матеріальних цінностей, грошових коштів та розрахунків.
10.12. Розробка проектів положень, інструкцій, роз’яснень щодо діяльності відділу, внесення пропозицій, у тому числі стосовно вдосконалення планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, звітності та контролю.
10.13. Ведення  бухгалтерського  обліку  відповідно  до  національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а  також   інших нормативно-правових   актів   щодо   ведення бухгалтерського обліку,  в тому числі з використанням комп’ютерних бухгалтерських програм, модулю «Управління персоналом (обліку кадрів), бюджетного фінансування, бухгалтерського обліку та обліку заробітної плати» Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
10.14. Складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності,  а також державної статистичної,  зведеної  та іншої    звітності    (декларації)    в    порядку,   встановленому законодавством.
10.15. Здійснення поточного контролю за: 
-  дотриманням бюджетного  законодавства  при  взятті  бюджетних зобов'язань,  їх  реєстрації в органах Казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань; 
- правильністю зарахування та використання власних надходжень; 
- веденням бухгалтерського  обліку,  складенням  фінансової  та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних  положень  (стандартів)  бухгалтерського   обліку   в суді.
10.16. Забезпечення  дотримання  вимог  нормативно-правових   актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення  документів щодо проведення господарських операцій;  інвентаризації необоротних   активів,   товарно-матеріальних цінностей,  грошових  коштів,  розрахунків  та  інших статей балансу.
10.17. Проведення   аналізу   даних   бухгалтерського   обліку   та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської  та   кредиторської   заборгованості,  розроблення  та  здійснення  заходів  щодо  стягнення   дебіторської   та   погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
10.18. Забезпечення:
-  дотримання порядку проведення розрахунків за  товари,  роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; 
- достовірності та правильності оформлення інформації, включеної  до реєстрів  бюджетних  зобов'язань  та  бюджетних фінансових зобов'язань; 
- повноти та  достовірності  даних підтвердних документів,  які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування; 
- зберігання, оформлення  та  передачі  до  архіву   оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення  у  бухгалтерському  обліку  операцій  та   складення звітності; 
- користувачів у  повному  обсязі  правдивою  та  неупередженою інформацією про фінансовий стан суду, результати її  діяльності та рух бюджетних коштів; 
-  відповідних структурних підрозділів суду даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських   рішень,  складення   економічно   обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть  надаватися  за  плату відповідно   до   законодавства,   визначення   можливих   ризиків фінансово-господарської діяльності. 
10.19. Прийняття участі у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.
10.20. Здійснення  заходів  щодо  усунення  порушень  і  недоліків, виявлених  під  час  контрольних  заходів,  проведених  державними органами,  що  уповноважені здійснювати    контроль    за    дотриманням    вимог   бюджетного законодавства.
10.21. Складання проекту бюджету на наступний рік разом з усіма структурними підрозділами  суду і надання Державній судовій адміністрації України в зазначені терміни.
10.22. Підготовка протягом року пропозицій щодо внесення змін до кошторису поточного року для безперебійної роботи суду.
10.23.Виконання оплати рахунків по статтям кошторису за цільовим призначенням.
10.24. Забезпечення достовірності ведення бухгалтерського обліку, результатів фінансово-господарської діяльності, своєчасного і в повному обсязі перерахування податків до державного, місцевого бюджетів та цільових фондів.
10.25. Проведення своєчасного нарахування та виплати заробітної плати суддям і працівникам апарату суду.
10.26.   Відшкодування понесених витрат працівником суду під час відрядження на підставі оформленого авансового звіту з оригіналами квитків, які підтверджують понесені витрати та маршрутного листа.
10.27. Забезпечення проведення та прийняття участі у проведенні інвентаризації грошових коштів, розрахунків і матеріальних цінностей, своєчасне та вірне визначення підсумків інвентаризації та відображення їх в бухгалтерському обліку.
10.28. Здійснення контролю за своєчасним та правильним оформленням документів, законністю здійснення операцій.
10.29. Проведення інструктажу з матеріально-відповідальними особами з питань ведення обліку та зберігання матеріальних цінностей, які знаходяться на відповідальному збереженні.
10.30. Систематичне вивчення положень, інструкцій та змін до них по веденню бухгалтерського обліку і інших нормативних документів.
10.31. Організація підготовки та видачі довідок про розмір заробітної плати суддям та працівникам апарату суду.
10.32. Перевірка обґрунтованості бюджетних запитів, дотримання фінансово-бюджетної, кошторисної дисципліни, збереження і цільового використання бюджетних коштів.
10.33. Участь у роботі зі складання та затвердження в установленому порядку річного плану державних закупівель, контроль за його виконанням.
10.34. Здійснення обліку та контролю за банківськими операціями.
10.35. Здійснення обліку товарно – матеріальних цінностей (майна), у тому числі бланків суворої звітності, які закріплені  за матеріально - відповідальними особами.
10.36 Забезпечення списання запасів використаних для забезпечення безперебійної роботи, матеріальних цінностей морально застарілих, фізично зношених, непридатних для подальшого використання та відновлюваний ремонт яких неможливий та/або неефективний.
10.37. Приймання участі  у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки, грошових коштів та майна, псування активів.
10.38. Розроблення та забезпечення здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівниками відділу.
10.39. Забезпечення виконання вимог чинного законодавства щодо умов оплати праці, матеріального та соціально-побутового забезпечення суддів та працівників суду, здійснення контролю за правильністю витрачання фонду оплати праці.
10.40. Організація поточного та перспективного планування фінансово-економічної діяльності суду.
10.41.Виконання інших функцій, покладених на відділ, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
11.  Відділ реєстрації судових справ, судової статистики та узагальнення судової практики
 
Основними завданнями та функціями відділу є:
11.1. Ведення та аналіз судової статистики, вивчення та узагальнення судової практики, забезпечення підготовки аналітичних довідок, таблиць, інформації з питань судової статистики.
11.2. Складання та подання в установленому порядку статистичної звітності про роботу суду, формування оглядів статистичних даних про підсумки діяльності суду.
11.3. Здійснення підготовки статистичних таблиць щотижневого надходження судових справ за апеляційними скаргами, які надійшли на адресу суду та передані суддям після здійснення автоматизованого розподілу адміністративних справ.
11.4. Узагальнення інформації, яка надходить з Донецького та Луганського окружних адміністративних судів щодо навантаження на суддів  окружних судів Донецького адміністративного округу.
11.5. Підготовка та надання інформаційних довідок відповідно до плану роботи.
11.6. Здійснення реєстрації адміністративних справ за апеляційними скаргами в автоматизованій системі документообігу суду в обліково – статистичних (інформаційних) картках у відповідності до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суді та Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України. 
11.7. Здійснення автоматизованого розподілу адміністративних справ у автоматизованій системі документообігу суду згідно Кодексу адміністративного судочинства України, Положення про автоматизовану систему документообігу суду та з урахуванням Засад використання автоматизованої системи документообігу суду у Першому апеляційному адміністративному суді.
11.8. Проведення звірки даних по надісланню копій судових рішень суддями до Єдиного державного реєстру судових рішень з кількістю розглянутих справ, узагальнення інформації та надання керівництву суду.
11.9.  Проведення звірки внесення відомостей до автоматизованої системи документообігу суду щодо набрання судовими  рішеннями законної сили з кількістю винесених процесуальних документів, узагальнення інформації та надання керівництву суду.
11.10. Складання інформаційної довідки про дотримання суддями строків розгляду апеляційних скарг та дотримання суддями Донецького адміністративного округу строків розгляду адміністративних справ.
11.11. Підготовка  аналізу стану здійснення правосуддя місцевими судами Донецького адміністративного округу за минулий рік.
11.12. Здійснення моніторингу судової практики Верховного Суду та оприлюднення матеріалів через локальну мережу суду.
11.13. Ведення автоматизованого обліку реєстраційних карток в автоматизованій системі документообігу суду, узагальнення та аналіз судової практики як за загальними, так і за окремими напрямками, забезпечення зберігання обліково-інформаційних даних та оперативний пошук.
11.14. Забезпечення додержання єдиного порядку відбору, обліку, збереження, якості оброблення та використання обліково-інформаційних карток та статистичних даних, що створюються під час діяльності суду. 
11.15. Забезпечення достовірності, об'єктивності, оперативності, стабільності та цілісності статистичної інформації про роботу суду.
11.16. Забезпечення дотримання  єдиного  порядку обліку та опрацювання статистичних даних для складання звітів та аналітичних оглядів в апеляційному адміністративному суді.
11.17. Забезпечення внутрішнього обліку сплати, повернення й зарахування судового збору до Державного бюджету України.
11.18. Аналіз змін до законодавства України, що стосуються ведення судової статистики і використання у роботі працівниками відділу.
11.19. Контроль за правильністю ведення та складання обліково-інформаційних карток на адміністративні справи за апеляційними скаргами, своєчасним внесенням інформації про рух та апеляційний перегляд справ в обліково-інформаційних картках, узагальнення та аналіз даних про хід і результати цієї роботи. 
11.20. Здійснення роботи по розрахунку навантаження на суддів Донецького адміністративного округу зі складанням таблиць та відображенням динаміки, виконання інших контрольних завдань керівництва суду.
11.21. Здійснення документообігу відділу відповідно до номенклатури справ відділу та зведеної Номенклатури справ суду. 
11.22. Надання працівникам апарату суду консультацій з питань ведення роботи з обліково – інформаційними картками, у разі їх звернення.
11.23.  Формування  в автоматизованій системі документообігу суду квартальних та річних звітів, контроль  за періодичністю подання даних звітів до відповідних установ. 
11.24.  Аналіз даних про хід і результати розгляду адміністративних справ за апеляційними скаргами на підставі чого двічі на рік складають аналіз обліково-статичної роботи суду та аналіз здійснення правосуддя.
11.25. Внесення відомостей щодо сплати судового збору та перевірка надходжень сум оплат через Реєстр підтверджень оплат із Казначейства в комп’ютерній програмі «Діловодство спеціалізованого суду» та звільнення від сплати судового збору.
11.26. Аналіз дотримання строків розгляду апеляційних скарг суддями Першого апеляційного адміністративного суду.
11.27. Внесення даних до обліково – статистичних (інформаційних) карток щодо результатів перегляду апеляційних скарг.
11.28. Надання керівництву суду щотижневих довідок щодо надіслання електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень та встановлення дати набрання законної сили цими рішеннями.
11.29.Виконання інших функцій, покладених на відділ, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
12. Відділ діловодства та обліку звернень громадян
 
Основними завданнями та функціями відділу є:
12.1. Забезпечення надання доступу до якісних адміністративних послуг суду.
12.2.Організаційне забезпечення порядку роботи з документами з моменту надходження чи створення в суді до знищення в установленому порядку, або передачі до державної архівної установи чи архіву суду.
12.3. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з документообігу суду.
12.4. Впровадження передових технологій організації роботи з документами суду.
12.5. Організаційно-методичне керівництво та контроль з діловодних процесів в адміністративному суді.
12.6. Забезпечення дотримання єдиного порядку реєстрації, опрацювання, сканування, проходження, відправлення та зберігання вхідної та вихідної кореспонденції в суді, у тому числі електронної.
12.7. Здійснення вхідної реєстрації апеляційних скарг, заяв, клопотань тощо.
12.8.Забезпечення суду передплатними виданнями, збірниками нормативно-правових актів, іншою юридичною літературою.
12.9.Забезпечення підготовки, опрацювання, друкування, тиражування, оприлюднення матеріалів та документів, пов’язаних із діяльністю суду.
12.10.Забезпечення належної організації роботи з документами в апараті суду, правильності їх оформлення та своєчасності проходження, приймання, реєстрації.
12.11.Забезпечення підготовки і складання документів, ведення номенклатурних справ відповідно до чинного законодавства України та Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України.
12.12.Розробка (надання пропозицій, методичних рекомендацій) з питань ведення діловодства, архівної справи, номенклатури справ відділу; зведеної номенклатури справ суду та забезпечення погодження зведеної номенклатури з Державним архівом Донецької області.
12.13.Здійснення контролю за своєчасним виконанням контрольних документів.
12.14.Здійснення періодичних перевірок стану ведення діловодства в структурних підрозділах апарату суду.
12.15.Забезпечення оформлення та ведення номенклатурних справ суду відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України.
12.16.Здійснення відправки судових справ до суду першої інстанції та контроль за своєчасним внесенням до автоматизованої системи документообігу суду відповідних відомостей.
12.17.Здійснення реєстрації, обліку та зберігання речових доказів, а також інших функції та завдань, що належать до компетенції відділу згідно з чинним законодавством.
12.18. Організація роботи архіву суду, надання методичної допомоги працівникам апарату суду з питань архівної справи.
12.19. Організація роботи експертної комісії суду.
12.20. Організація користування, обліку та зберігання документів суду, комплектування архіву, підготовки документів та архівних справ для передачі їх у встановленому порядку на постійне зберігання чи знищення.
12.21. Приймання від структурних підрозділів суду номенклатурних справ та забезпечення  їх належних умов зберігання в архіві суду.
12.22. Участь у заходах з підвищення фахової кваліфікації працівників суду, які відповідають за роботу з документами та справами.
12.23. Проведення попередньої експертизи цінності документів, що перебувають на зберіганні, складання та подання  на розгляд експертної комісії суду проектів описів документів, внесених до Національного архівного фонду, описів справ тривалого та постійного зберігання, описів справ з кадрових питань (особового складу) та актів про вилучення для знищення документів, що не внесені  до Національного архівного фонду.
12.24. Організація використання документів, підготовка до видачі у встановленому порядку архівних копій, довідок, витягів з документів працівникам апарату суду, громадянам, юридичним особам.
12.25. Контроль за виконанням завдань та функцій покладених на сектор по роботі зі зверненнями громадян. 
12.26.  Впровадження «Електронного суду», ведення обліку контрольних документів.
12.27. Кодифікація та ведення контрольних кодексів в суді.
12.28. Надання методичної допомоги працівникам апарату суду з питань діловодства.
12.29. Ознайомлення суддів та працівників апарату суду з організаційно- розпорядчими документами суду тощо.
12.30. Контроль за виконанням окремих ухвал.
12.31. Здійснення періодичного аналізу документообігу суду.
12.32. Забезпечення здійснення господарських операцій (складання первинних документів, які підтверджують здійснення господарських операцій та здійснення контролю за фактичним здійсненням таких операцій).
12.33. Ведення договірної роботи відповідно до вимог законодавчих актів України.
12.34. Здійснення прогнозування і планування видатків кошторису (ініціювання необхідності, обґрунтованості і правильності розрахунків до нього, внесення змін тощо).
12.35. Забезпечення підготовки і складання документів у відділі відповідно до вимог чинного законодавства.
 
13. Сектор по роботі зі зверненнями громадян
 
Основними завданнями та функціями сектору є:
13.1. Забезпечення додержання прав  громадян  на  звернення  згідно чинного законодавства України.
13.2.  Організація роботи щодо виконання вимог Законів України        «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію».
13.3. Здійснення обліку та реєстрації звернень громадян та юридичних осіб.
13.4. Забезпечення оперативного та своєчасного розгляду звернень громадян та юридичних осіб (пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг, інформаційних запитів), підготовка проектів відповідей.
13.5. Забезпечення виконання  обов’язків із оприлюднення публічної інформації, одержаної чи створеної у межах компетенції суду, та надання доступу до публічної інформації за відповідними напрямками.
13.6.Здійснення періодичного аналізу звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації тощо.
13.7.Забезпечення підготовки звітів та довідок стосовно роботи із зверненнями громадян.
13.8. Організація перевірки фактів, викладених у зверненнях громадян.
13.9. Підготовка проектів відповідей на звернення громадян, запити на отримання публічної інформації, адвокатські запити, звернення та запити Народних депутатів України.
13.10. Здійснення перевірки звернень громадян на відповідність їх вимогам Закону України «Про звернення громадян», у разі їх порушення повернення заявникам звернень без розгляду. 
13.11. Надання допомоги у оформленні запитів або звернень громадянам, які з поважних причин не можуть самостійно оформити запити чи звернення в оформленні таких запитів.
13.12. Виконання обов'язків із оприлюднення публічної інформації, одержаної чи створеної у межах компетенції суду, та надання доступу до публічної інформації за відповідними напрямками.
13.13. Здійснення організаційних заходів  щодо забезпечення  прийому громадян у суді, особистого прийму громадян головою суду, заступником голови суду та керівником апарату суду та ведення їх обліку.
13.14. Видача учасникам судових засідань копій судових рішень, виконавчих листів, копій фонограм судового засідання та інших за резолюцією судді.
13.15. Видача матеріалів судових справ для ознайомлення.
13.16. Надання консультації та роз’яснення громадянам, які звертаються до суду, щодо порядку розгляду їх питань.
13.17. Забезпечення дотримання строків надання відповідей на звернення громадян, запити на отримання публічної інформації адвокатські запити, звернення та запити Народних депутатів України.
13.18. Надання інформації громадянам з приводу адміністративних справ, що перебувають у провадженні суду, в тому числі в телефонному режимі.
13.19. Приймання документів від учасників судового засідання та їх представників.
13.20. Ведення обліку звернень громадян у відповідних журналах.
13.21. Виконання інших функцій, покладених на сектор, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
14. Відділ інформаційних технологій 
 
Основними завданнями та функціями відділу є:
14.1. Забезпечення безперервної та якісної роботи комп’ютерної, копіювальної техніки, електронних комутацій, мережі Інтернету, телефонного зв’язку.
14.2. Забезпечення у взаємодії з Державною судовою адміністрацією України суддів, працівників апарату суду необхідними засобами інформатизації.
14.3. Забезпечення надійної та якісної роботи, регулювання і налагодження, як в цілому, так і окремих елементів обладнання та програмного забезпечення.
14.4. Забезпечення відповідності технічних параметрів комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, обладнання та каналів зв’язку, а у разі необхідності приведення у відповідність.
14.5. Організація своєчасного створення резервних копій важливої інформації та баз даних, які використовуються у суді, контроль якості збереженої інформації.
14.6. Забезпечення функціонування, методичного  і технологічного ведення відповідних баз даних та інформаційних комп’ютерних систем індивідуального і колективного користування.
14.7. Забезпечення виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.
14.8. Організація забезпечення побудови і впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі відповідно до Положення з порядку побудови та впровадження комплексної системи захисту інформації.
14.9. Виконання роботи з визначення вимог до захисту інформації, проектування, розроблення і модернізації комплексної системи захисту інформації.
14.10. Контроль за експлуатацією, обслуговуванням, підтриманням працездатності комплексної системи захисту інформації в суді.
14.11. Забезпечення технічного захисту інформації  і контроль за його станом в інформаційно-телекомунікаційній системі суду.
14.12. Організація забезпечення роботи із захисту інформації та контролю за станом захищеності WEB-сторінки.
14.13. Організація забезпечення побудови і впровадження Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи, здійснення інформаційно-технічного супроводу системи «Електронний суд» та модулів.
14.14. Забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду (до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи).
14.15. Вживання заходів щодо дотримання вимог Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему (до початку її функціонування – Положення про автоматизовану систему документообігу суду), у тому числі в частині застосування автоматизованого розподілу судових справ між суддями.
14.16. Організація та забезпечення виконання в суді організаційно-технічних заходів у сфері інформаційної безпеки, технічного захисту інформації та протидії кіберзагрозам.
14.17. Інформаційно-технічний супровід використання єдиних електронних реєстрів даних та судових засідань, які проводяться в режимі відеоконференцзв’язку. 
14.18.   Адміністрування інформаційних баз документообігу суду, налаштування, корегування, розподіл прав користувачам автоматизованої системи документообігу суду згідно посадових обов’язків та відповідного організаційно – розпорядчого документа керівництва суду.
14.19. Забезпечення функціонування у суді інформаційно-телекомунікаційних систем, систем електронних комунікацій, програмного забезпечення та баз даних.
14.20. Технічне обслуговування обладнання та комп’ютерної мережі, контроль за працездатністю серверного обладнання.
14.21. Здійснення інформаційно – технічного забезпечення судових засідань, зборів суддів.
14.22. Здійснення організації доступу суддів і працівників апарату суду до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування, у визначеному чинним законодавством порядку, а також контроль за дотриманням вимог щодо захисту інформації. 
14.23.   Підготовка документації та генерація запитів для створення електронних цифрових підписів, інформаційно – технічна підтримка користувачів електронно – цифровими підписами.
14.24. Забезпечення надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень та відомостей про набрання судовими рішеннями законної чинності.
14.25. Адміністрування серверів, які використовуються в роботі за для забезпечення безперебійної роботи усієї установи. 
14.26. Технічний супровід офіційного веб-сайту суду на  веб-порталі «Судова влада».
14.27. Усунення пошкоджень та неполадок обладнання, розслідування причин їх виникнення, розробка та впровадження заходів для їх запобігання.
14.28. Проведення техніко-профілактичних робіт для підтримки належної працездатності обладнання та програмного забезпечення.
14.29. Надання працівникам апарату суду методичної допомоги по роботі з інформаційними технологіями.
 
14.30. Забезпечення дотримання правил і норм з експлуатації технічних засобів.
14.31. Надання пропозицій для укладення договорів на поставки товарів, виконання робіт і надання послуг з інформаційних технологій суду.
14.32. Формування та підготовка матеріалів до звітів, оформлення службової  документації згідно вимог оформлення документів.
14.33. Створення, налаштування та скасування електронно-цифрових підписів для користувачів суду. Взаємодія з акредитованим центром сертифікації ключів з питань роботи КЕП та електронного документообігу.
14.34. Бронювання відеоконференцій на спеціалізованому веб-порталі.
14.35. Організація забезпечення доступу та роботи користувачів з єдиними електронними реєстрами даних, які необхідні для здійснення правосуддя.
14.36. Забезпечення працездатного стану комп’ютерної техніки, оргтехніки, локальної обчислювальної мережі, операційних систем, системного і прикладного програмного забезпечення, системи відеоконференцзв’язку.
14.37. Забезпечення обслуговування комп’ютерної техніки, оргтехніки та іншого обладнання у суді, проведення діагностики і профілактики, з метою виявлення і усунення можливих причин виходу техніки із ладу.
14.38. Забезпечення високої якості та надійності обладнання, що використовується, підвищення ефективності роботи комп’ютерної техніки, оргтехніки та іншого обладнання в суді.
14.39. Забезпечення розробки проектів відповідних організаційно – розпорядчих документів, актів тощо, стосовно організації внутрішньої діяльності відділу та суду.
14.40. Забезпечення здійснення господарських операцій (складання первинних документів, які підтверджують здійснення господарських операцій та здійснення контролю за фактичними здійсненням таких операцій).
14.41. Ведення договірної роботи відповідно до вимог законодавчих актів України.
14.42. Здійснення прогнозування і планування видатків кошторису (ініціювання необхідності, обґрунтованості і правильності розрахунків до нього, внесення змін тощо).
14.43. Забезпечення належного збереження та списання державного майна, подання та оформлення необхідних документів для списання майна, в тому числі засобів інформатизації, вартість якого перевищує межу, встановлену нормативно-правовими актами.
14.44.    Виконання інших функцій, покладених на відділ, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
15. Відділ управління майном
 
Основними завданнями та функціями відділу є:
15.1. Організація укладання та експертна оцінка договорів, пов’язаних з господарською діяльністю суду, договорів постачання, надання послуг, організації комунального забезпечення, будівельних та ремонтних робіт для утримання приміщення суду в належному стані, на поточний ремонт і технічне обслуговування приміщень (кабінетів) суду, постачання обладнання, товарів, приладів, по експлуатації і технічному обслуговуванню автомобілів, на установку та надання послуг пожежно-охоронної сигналізації, засобів зв'язку тощо.
15.2. Здійснення нагляду за бережливим використанням інвентарю, меблів тощо працівниками структурних підрозділів суду.
15.3. Забезпечення дотримання працівниками суду протипожежних норм та правил, здійснення оперативно-технічного контролю та фактичної перевірки виконання працівниками суду відповідних вимог.
15.4. Проведення робіт щодо вдосконалення умов праці суддів та працівників апарату суду з питань матеріально-технічного забезпечення, канцтоварами, папером, меблями, приладдям та іншим технічним обладнанням, відповідно до їх потреб.
15.5. Організація контролю за дотриманням суворого режиму заощадження у використанні матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів.
15.6. Забезпечення роботи щодо належного документального, матеріально-технічного, транспортного обслуговування суду.
15.7. Контроль за утриманням в належному стані, цільовому використанні, своєчасному технічному огляді автотранспорту суду.
15.8. Матеріально-технічне обслуговування нарад, конференцій, семінарів та інших заходів, що проводяться в суді.
15.9.    Забезпечення підтримання приміщень суду в належному санітарно – гігієнічному стані.
15.10. Здійснення господарського обслуговування суду, забезпечення належної експлуатації приміщення суду, контроль за санітарно-технічним станом робочих приміщень, інженерних систем і комунікацій.
15.11. Забезпечення заходів з підтримки прилеглої території суду у належному стані.
15.12. Забезпечення економічного використання енергоносіїв суду (теплової енергії, електричної енергії та води у приміщенні суду).
15.13.    Організація роботи щодо поліпшення умов праці працівників суду.
15.14.  Забезпечення збору та систематизації інформації про потреби апарату суду в матеріально-технічних ресурсах.
15.15. Організація пошуку постачальників для укладення договорів купівлі товарів, робіт та послуг.
15.16. Підготовка листів та документів, необхідних для укладання (переукладання) договорів з господарської діяльності суду.
15.17. Здійснення постачання матеріально-технічних цінностей, забезпечення збереження та витрачання матеріальних ресурсів, та надання пропозицій відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності для складання проекту кошторису видатків на утримання суду.
15.18.   Здійснення контролю за проведенням  ремонтних робіт та за станом приміщень, в яких розміщений суд.
15.19. Прийняття участі у проведенні щорічної інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та інших матеріалів суду 
15.20.  Забезпечення підтримання в технічному належному стані систем водопостачання, електропостачання, теплопостачання, газопостачання та водовідведення.
15.21. Забезпечення підготовки проектів договорів по матеріально-технічному забезпеченню діяльності суду та проектів договорів по утриманню та технічному обслуговуванню будівель та систем водопостачання, електропостачання, теплопостачання, газопостачання та водовідведення.
15.22.  Забезпечення належного утримання та експлуатації службових приміщень, систем енергозабезпечення і матеріальних цінностей.
15.23. Здійснення контролю за дотриманням вимог Закону України «Про охорону праці».
15.24.    Забезпечення дотримання заходів пожежної безпеки.
15.25. Здійснення контролю  за належною охороною приміщень суду та прилеглої території (до початку роботи Служби судової охорони), за проведенням інструктажів з працівниками правоохоронних органів.
15.26. Організація в суді належних умов для діяльності працівників Служби судової охорони.
15.27. Здійснення контролю за дотриманням працівниками суду правил техніки безпеки.
15.28. Забезпечення при необхідності надання Першої медичної допомоги працівникам  та відвідувачам суду.
15.29. Забезпечення роботи та правильного використання службових транспортних засобів.
15.30. Організація роботи по прийому, збереженню і відпуску товарно- матеріальних цінностей зі складу.
15.31. Забезпечення працівників суду матеріально-технічними засобами відповідно до їх професійних обов’язків.  
15.32.    Забезпечення оптимальних умов зберігання та видачі матеріальних ресурсів, що надходять до суду.
15.33. Підготовка необхідних даних та звітів про виконання планів будівництва, матеріального забезпечення тощо.
15.34. Прийняття участі у складанні акту розслідування нещасного випадку невиробничого характеру, який складається за спеціально встановленою та затвердженою формою.
15.35. Забезпечення розробки проектів відповідних організаційно – розпорядчих документів, актів тощо, стосовно організації внутрішньої діяльності відділу.
15.36.Здійснення заходів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації:
-  організація планування і здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації;
-    формування проектів основних показників мобілізаційних планів;
- забезпечення подання до установ інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів;
- забезпечення додержання конфіденційності інформації під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки;
- розробка проектів мобілізаційних планів, дострокових і річних програм мобілізаційної підготовки і вжиття заходів до забезпечення їх виконання;
- організація виконання судом вимог законів та інших актів законодавства України з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;
-  організація роботи з визначення потреб (обсягу) у фінансуванні заходів з мобілізаційної підготовки.
15.37.Забезпечення здійснення господарських операцій (складання первинних документів, які підтверджують здійснення господарських операцій та здійснення  контролю за фактичним здійсненням таких операцій).
15.38.Ведення договірної роботи відповідно до вимог законодавчих актів України.
15.39.Здійснення прогнозування і планування видатків кошторису (ініціювання необхідності, обґрунтованості і правильності розрахунків до нього, внесення змін тощо).
15.40.Забезпечення належного зберігання та проведення списання майна.
15.41.Виконання інших функцій, покладених на відділ, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
16. Сектор організації роботи судових розпорядників
 
Основними завданнями та функціями сектору є:
16.1. Додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил.
16.2. Виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання, розпоряджень головуючого судді в судовому засіданні.
16.3. Забезпечення належного стану залів судових засідань, підготовки їх до судових засідань.
16.4. Повідомлення головуючого судді  про готовність залу судового засідання до судових засідань.
16.5. Забезпечення додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил поведінки під час слухання судових справ.
16.6. Забезпечення виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання, розпоряджень головуючого судді.
16.7.  Сприяння доступу до приміщень суду та зали судового засідання осіб з обмеженими фізичними можливостями під час реалізації ними своїх прав. 
16.8.  Взаємодія зі Службою судової охорони, Національною поліцією України, Національною гвардією України щодо підтримання громадського порядку в приміщенні суду та в залі судового засідання.
16.9. Взаємодія зі Службою судової охорони у заходах щодо додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил і підтримання громадського порядку в залі судового засідання та в приміщенні суду.
16.10. Взаємодія зі Службою судової охорони у заходах щодо забезпечення безпеки суддів, працівників апарату суду, учасників судового процесу.
16.11. Вживання заходів безпеки щодо недопущення виведення з ладу засобів фіксування судового процесу особами, присутніми в залі судового засідання.
16.12.  Забезпечення виконання вимог процесуального законодавства щодо надання особам, які беруть участь у судовому засіданні, пам’яток про їхні права та обов’язки, що передбачені процесуальним законодавством України. 
16.13. Забезпечення дотримання вимог процесуального законодавства з метою обмеження спілкування свідків, які вже були допитані судом, із тими свідками, яких суд ще не допитав. 
16.14. Забезпечення виконання вимог процесуального законодавства щодо проведення закритого судового засідання та вжиття заходів до обмеження входу до зали судового засідання сторонніх осіб.
16.15. Ведення Журналу обліку інформації щодо забезпечення проведення судового засідання, виконання розпоряджень суддів та керівників суду.
16.16.   Забезпечення проведення виїзних судових засідань.
16.17. Забезпечення виконання окремих доручень інших судів щодо проведення судових засідань в режимі відеоконференції.
16.18. Визначення з урахуванням кількості місць, конкретних місць розміщення та можливу кількість осіб, які можуть бути присутніми в залі судового засідання. 
16.19.  Оголошення про вхід суду до зали судового засідання і вихід з неї та пропонування всім присутнім встати. 
16.20.  Запрошення за розпорядженням головуючого судді до зали судового засідання свідків, експертів, перекладачів, приведення їх до присяги. 
16.21.  Запрошення за розпорядженням головуючого судді до зали судового засідання інших учасників судового процесу. 
16.22. Приймання від учасників судового процесу документів, доказів та інших матеріалів, що стосуються  розгляду справи, і передача їх головуючому судді під час судового засідання, за розпорядженням головуючого судді.
16.23. Виконання інших функцій, покладених на сектор, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
17. Сектор по взаємодії із засобами масової інформації
 
Основними завданнями та функціями сектору є:
17.1. Забезпечення зв`язків з громадськістю, засобами масової інформації, з метою побудови ефективних взаємовідносин із цільовою аудиторією суду.
17.2. Забезпечення розвитку інформаційних зв`язків засобами масової інформації (далі – ЗМІ) між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями.
17.3. Координація проведення інтерв`ю з суддями та працівниками апарату суду з питань діяльності суду, організаційного забезпечення судочинства. 
17.4. Підготовка та надання керівництву суду добірки інформаційних матеріалів про діяльність органів судової влади, експрес-аналізів матеріалів ЗМІ, судових дайджестів.
17.5. Забезпечення організації та проведення прес-конференцій, брифінгів, круглих столів, тренінгів, вебінарів та організація тематичних зустрічей з питань діяльності суду.
17.6.Проведення попередніх медіа – тренінгів з учасниками прес – конференцій.
17.7. Перевірка  акредитації представників ЗМІ в суді під час розгляду судових справ.
17.8. Координація присутності представників ЗМІ на судових процесах. 
17.9. Здійснення аналізу та узагальнення досвіду взаємодії суду з громадськістю і ЗМІ.
17.10. Підготовка та направлення відповідних листівок до судових органів, установ, організацій.
17.11. Аналіз новин та змін законодавства на сайтах Ради суддів України, Державної судової адміністрації України, Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та на інших інформаційних сайтах.
17.12. Підготовка необхідної інформації для наповнення веб-сайту суду на веб-порталі «Судова влада України» та підтримання його в актуальному стані.
17.13. Підготовка залу, необхідної інформації, визначення місць для преси,  контроль за обладнанням мікрофонами, відеокамерами та інше, у разі слухання справ, до розгляду яких прикута увага громадськості (резонансні справи).
17.14. Ведення офіційної сторінки суду у соціальній мережі «Фейсбук», розташування актуальної інформації щодо діяльності суду, призначених заходів, освітлення головних новин, подій тощо.
17.15. Забезпечення у взаємодії з суддями-спікерами підготовку й поширення матеріалів про діяльність суду.
17.16.Знання та застосування Системи оцінювання роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи.
17.17. Забезпечення проведення опитування в суді, відповідно до Системи оцінювання роботи суду.
17.18. Підготовка і оприлюднення звернень та привітань з нагоди професійних, календарних свят.
17.19. Підготовка та направлення вітальних листівок з нагоди професійних, календарних свят, ювілеїв посадових осіб, тощо.
17.20. Здійснення моніторингу результатів комунікаційної діяльності суду.
17.21. Прийняття участі у підготовці щомісячного дайджесту для розміщення на офіційній сторінці суду.
17.22. Підготовка проектів відповідей на запити засобів масової інформації і журналістів.
17.23. Організація методичної допомоги працівникам апарату суду з питань застосування законодавства в інформаційній сфері.
17.24. Висвітлення інформації про роботу суду.
17.25. Підвищення авторитету судової системи.
17.26.   Здійснення підготовки та проведення «Днів відкритих дверей» та «Уроків справедливості» для різних цільових аудиторій.
17.27. Виконання інших функцій, покладених на сектор, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
18.  Відповідальність голови суду, заступника голови суду, суддів та працівників апарату суду
 
18.1. Відповідальність голови суду, заступника голови суду та суддів Першого апеляційного адміністративного суду визначається Конституцією України та Законом України «Про судоустрій і статус суддів».
18.2. Відповідальність працівників апарату суду  визначається Кодексом про адміністративні правопорушення, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», цим Положенням, Положеннями  про структурні підрозділи суду та посадовими інструкціями.
18.3. Працівник апарату суду може бути притягнутий до дисциплінарної, цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.
 
19. Утримання Першого апеляційного адміністративного суду
 
19.1. Суд утримується за рахунок Державного бюджету України. Загальну чисельність, фонд оплати праці працівників та структуру суду затверджує Державна судова адміністрація України.
19.2. Суд є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України із своїм найменуванням.
 
20. Прикінцеві положення
 
20.1. Це Положення набирає чинності з моменту його затвердження наказом голови Першого апеляційного адміністративного суду.
 
 
Керівник апарату суду                                          Наталя ГАТЧЕНКО