Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПОЛОЖЕННЯ
про Перший апеляційний адміністративний суд
I Загальні положення
1.1. Перший апеляційний адміністративний суд (далі - суд) - є другим рівнем (ланкою) в системі судів адміністративної юрисдикції, який реалізує конституційний принцип щодо забезпечення апеляційного оскарження адміністративних рішень місцевих загальних та окружних судів Донецької та Луганської областей. Суд здійснює правосуддя у порядку, встановленому процесуальним законом, аналізує судову статистику, вивчає та узагальнює судову практику, інформує про результати узагальнення судової практики відповідні місцеві суди, Верховний Суд, надає місцевим судам методичну допомогу в застосуванні законодавства, здійснює інші повноваження, визначені законом. Положення про Перший апеляційний адміністративний суд (далі - Положення) визначає структуру, організаційні та нормативно правові засади діяльності суду.
1.2. Посадові обов’язки голови суду, заступника голови суду, суддів, керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду, працівників апарату суду визначаються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Кодексом законів про працю України, Законом України «Про судоустрій і статус суддів», рішеннями зборів суддів Першого апеляційного адміністративного суду, цим Положенням, Положенням про апарат Першого апеляційного адміністративного суду, наказами, розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, нормативними актами Державної судової адміністрації України та Верховного Суду.
1.3. Голова суду, заступник голови суду, судді, керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, працівники апарату суду у своїй діяльності керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Кодексом суддівської етики, Законом України «Про судоустрій і статус суддів», рішеннями зборів суддів Першого апеляційного адміністративного суду, цим Положенням, Положенням про апарат Першого апеляційного адміністративного суду, Положенням про помічника судді, затвердженим рішенням Ради суддів України від 18 травня 2018 року № 21, Положеннями про відділи суду, наказами, розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, законодавчими актами Державної судової адміністрації України, Верховного Суду, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, Правилами етичної поведінки державних службовців, Правилами внутрішнього службового розпорядку суду, Правилами внутрішнього трудового розпорядку та іншими нормативними документами, які регулюють діяльність суду.
ІІ Голова Першого апеляційного адміністративного суду
2.1. Голова Першого апеляційного адміністративного суду:
2.1.1. представляє суд, як орган державної влади, у відносинах з іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами;
2.1.2. визначає адміністративні повноваження заступника голови суду;
2.1.3. контролює ефективність діяльності апарату суду, вносить Голові Державної судової адміністрації України подання про призначення на посади керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду та про звільнення їх з посад, а також про застосування до керівника апарату суду, його заступника заохочення або накладення дисциплінарного стягнення відповідно до законодавства;
2.1.4. видає на підставі рішення про призначення на посаду судді чи звільнення судді з посади відповідний наказ;
2.1.5. повідомляє Вищу кваліфікаційну комісію суддів України та Державну судову адміністрацію України, а також через веб-портал судової влади про наявність вакантних посад суддів у суді у триденний строк з дня їх утворення;
2.1.6. забезпечує виконання рішень Ради суддів України та зборів суддів;
2.1.7. організовує ведення та аналіз судової статистики, організовує вивчення та узагальнення судової практики, інформаційно-аналітичне забезпечення суддів з метою підвищення якості судочинства;
2.1.8. сприяє виконанню вимог щодо підтримання кваліфікації суддів суду та підвищення їхнього професійного рівня;
2.1.9. здійснює інші повноваження, визначені законом.
2.2. Голова суду з питань, що належать до його адміністративних повноважень, видає накази і розпорядження.
2.3. У разі відсутності голови суду його адміністративні повноваження здійснює заступник голови суду, а у разі відсутності заступника голови суду, суддя, який має більший стаж роботи на посаді судді.
ІІІ Заступник голови Першого апеляційного адміністративного суду
3.1. Заступник голови суду здійснює адміністративні повноваження, визначені головою суду.
IV Судді Першого апеляційного адміністративного суду
4.1. Судді Першого апеляційного адміністративного суду:
4.1.1 здійснюють правосуддя керуючись верховенством права, в порядку встановленим Кодексом адміністративного судочинства України;
4.1.2. ухвалюють рішення іменем України;
4.1.3. аналізують судову статистику, вивчають та узагальнюють судову практику, інформують про результати узагальнення судової практики відповідні місцеві суди та Верховний Суд;
4.1.4. надають місцевим судам методичну допомогу в застосуванні законодавства;
4.1.5. виконують завдання та обов’язки, визначені Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Законом України «Про судоустрій і статус суддів».
V Апарат Першого апеляційного адміністративного суду
5.1. Апарат суду очолює керівник апарату суду, який призначається на посаду та звільняється з посади головою Державної судової адміністрації України за поданням голови суду та підзвітний зборам суддів суду, здійснює безпосереднє керівництво апаратом, спрямовує, координує, організовує та контролює роботу структурних підрозділів, забезпечує взаємодію між ними, представляє інтереси в суді у спорах, пов’язаних з діяльністю суду.
5.2. Основними завданнями апарату суду є здійснення заходів організаційного забезпечення роботи суду, суддів, розроблення проектів відповідних організаційно – розпорядчих документів стосовно організації внутрішньої діяльності суду, Положень, інструкцій, посадових інструкцій, забезпечують виконання наказів та розпоряджень голови суду та керівника апарату суду.
5.3. В апараті Першого апеляційного адміністративного суду функціонують структурні підрозділи:
- відділ забезпечення діяльності керівництва суду;
- юридичний сектор;
- сектор інформаційно-комунікаційної діяльності суду;
- сектор організації роботи судових розпорядників;
- відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності;
- відділ з управління персоналом;
- відділ реєстрації судових справ, судової статистики та узагальнення судової практики;
- відділ інформаційних технологій;
- відділ матеріально – технічного та господарського забезпечення;
- відділ діловодства та обліку звернень громадян;
- сектор по роботі зі зверненням громадян;
- сектор прийому громадян та надання інформаційних послуг;
Служба судових розпорядників здійснює свої функції на підставі Положення про порядок створення та діяльності служби судових розпорядників, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 20 липня 2017 року № 815 та погодженого рішенням Вищої ради правосуддя від 13 червня 2017 року № 1547/0/15-17.
5.4. До апарату суду входять:
- державні службовці: начальник управління, начальники та заступники начальників відділів, головні спеціалісти, головний спеціаліст (із забезпечення зв’язків з засобами масової інформації), спеціалісти суду, провідні спеціалісти, секретарі судового засідання, старший судовий розпорядник, судові розпорядники;
- працівники, які виконують функції з обслуговування: провідний інспектор, провідний інженер, старший інспектор, завідуючий господарством, робітники;
- працівники патронатної служби: помічник голови суду, помічник заступника голови суду, помічники суддів.
5.5. Працівники апарату суду мають право:
5.5.1. вносити пропозиції голові суду, керівнику апарату суду щодо покращення умов, удосконалення форм і методів роботи апарату суду;
5.5.2. приймати участь у нарадах, семінарах та зборах трудового колективу суду;
5.5.3. користуватися інформаційними базами даних, телекомунікаційними мережами суду в установленому порядку;
5.5.4. підвищувати свій професіональний рівень;
5.5.5. на повагу особистої гідності, справедливе та шанобливе ставлення до себе з боку керівництва суду, співробітників та відвідувачів суду;
5.5.6. одержувати плату за працю відповідно до займаної посади, з урахуванням групи оплати праці, категорії, рангу, досвіду та стажу роботи;
5.5.7. на доступ до автоматизованої системи документообігу суду, відповідно до посадових обов’язків.
5.6. Працівники апарату суду зобов’язані:
5.6.1. дотримуватися вимог Присяги державного службовця, Правил етичної поведінки державних службовців, Правил внутрішнього службового розпорядку суду, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Положення про відділ, посадових інструкцій працівників апарату суду;
5.6.2. постійно підвищувати рівень кваліфікації;
5.7.3. дотримуватися встановлених правил ведення діловодства;
5.8.4. взаємодіяти з працівниками інших структурних підрозділів.
VІ Відділ забезпечення діяльності керівництва суду
6.1. Відділ забезпечення діяльності керівництва суду (далі - відділ) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, у своїй діяльності підпорядковується голові суду та керівнику апарату суду.
6.2. У своїй діяльності працівники відділу керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, Державною уніфікованою системою документації (вимогами до оформлення документів ДСТУ 4163-2003), затвердженою наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55 та іншими нормативно – правовими актами, рішеннями Конституційного суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, цим положенням та посадовими інструкціями.
6.3. Основними завданнями відділу є:
6.3.1. здійснення аналітичної та організаційної роботи в забезпеченні діяльності голови суду, заступника голови суду та керівника апарату суду;
6.3.2. розроблення проектів листів щодо організації діяльності суду;
6.3.3. розроблення проектів організаційно – розпорядчих документів;
6.3.4. прийняття участі у розробці Положень, Інструкцій, Порядків, посадових інструкцій тощо;
6.3.5. підготовка необхідних проектів наказів щодо налаштування функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи документообігу суду та інших підсистем;
6.3.6. координація роботи структурних підрозділів суду;
6.3.7. зберігання та використання печаток та штампів суду;
6.3.8. розроблення завдань, програм, методів і методик підготовки та реалізації управлінських рішень, адміністративних повноважень голови суду, заступника голови суду;
6.3.9. підготовка, організація, проведення та документальне оформлення зборів, нарад, конференцій, семінарів суддів;
6.3.10. контроль за виконанням рішень зборів суддів;
6.3.11. підготовка робочих зустрічей голови суду, заступника голови суду з офіційними особами держави, представниками судової системи, науковцями, учасниками міжнародно-правових проектів, організацій тощо.
6.3.12. підготовка, організація, проведення та документальне оформлення нарад керівника апарату суду з начальниками структурних підрозділів, з працівниками відділу;
6.3.13. підготовка, організація, проведення та документальне оформлення зборів трудового колективу;
6.3.14. забезпечення координації роботи, пов`язаної із здійсненням міжнародного співробітництва суду;
6.3.15. організація прийому іноземних делегацій у суді;
6.3.16. взаємодія з органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суддівського самоврядування, іншими установами й організаціями з питань забезпечення діяльності суду в межах своєї компетенції, за дорученням голови суду, керівника апарату суду;
6.3.17. підготовка проектів рекомендацій і роз’яснень з питань застосування законодавства;
6.3.18. забезпечення підготовки інформаційних матеріалів, проектів виступів, доповідей з питань роботи суду;
6.3.19. організація ведення, обліку і зберігання документів, необхідних для організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступника, керівника апарату суду;
6.3.20. організація, узагальнення, підготовка проектів планів піврічної роботи суду та надання голові суду на затвердження;
6.3.21. організація, узагальнення, підготовка проектів планів піврічної роботи відділів суду та надання керівнику апарату суду на затвердження;
6.3.22. здійснення контролю за виконанням піврічних планів роботи суду, за виконанням піврічних планів роботи структурних підрозділів суду;
6.3.23. ведення журналу реєстрації договорів суду;
6.3.24. ведення журналу реєстрації службових записок;
6.3.25. ведення табелю обліку робочого часу суддів та працівників апарату суду;
6.3.26. заповнення листків непрацездатності суддів та працівників апарату суду.
VІІ Юридичний сектор.
7.1. Юридичний сектор (далі - сектор) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, у своїй діяльності підпорядковується голові суду та керівнику апарату суду.
7.2. У своїй діяльності працівники сектору керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Загальним положенням про юридичну службу міністерства, іншого органу викової влади, державного підприємства, установи та організації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 року № 1040, Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, Державною уніфікованою системою документації (вимогами до оформлення документів ДСТУ 4163-2003), затвердженою наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55, з питань організації та проведення правової роботи актами Мінюсту та іншими нормативно – правовими актами, рішеннями Конституційного суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, цим положенням та посадовими інструкціями.
7.3. Основними завданнями сектору є :
7.3.1. організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів органом виконавчої влади, а також представлення інтересів суду в судах;
7.3.2. приймання безпосередньої участі у підготовці наказів та розпоряджень суду, з метою забезпечення правильного застосування та виконання актів законодавства;
7.3.3. підготовка спільно з іншими підрозділами суду, в разі необхідності, пропозицій про внесення змін, скасування або визнання такими, що втратили чинність, нормативних актів суду;
7.3.4. інформування керівника апарату суду про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування;
7.3.5. перевірка на відповідність законодавству проектів наказів, розпоряджень, листів, тощо, що подаються на підпис керівництву суду, та візування їх за наявності погодження цих проектів відповідними підрозділами;
7.3.6. внесення керівництву суду пропозицій з приводу подання нормативного акта для державної реєстрації, якщо цей акт зачіпає права, свободи та законні інтереси громадян або має міжвідомчий характер;
7.3.7. участь у укладанні господарських договорів (контрактів) з іншими підприємствами, установами, організаціями, правова оцінка їх проектам, забезпечення їх візування;
7.3.8. організація претензійної та ведення позовної роботи, представлення у встановленому законом порядку інтересів суду в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
7.3.9. аналіз наслідків розгляду претензій, позовів і судових справ;
7.3.10. участі у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізії, інвентаризацій, надання правових висновків за фактами виявлених правопорушень, за дорученням керівництва суду.
7.3.11. сприяння своєчасному вжиттю заходів за актами реагування органів прокуратури, судовими рішеннями, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів;
7.3.12. прийняття участі у підготовці і укладанні колективного договору;
7.3.13. участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, забезпечення охорони праці на робочому місці, разом з відповідними підрозділами суду;
7.3.14. забезпечення правильного застосування норм трудового, житлового, пенсійного, іншого законодавства, що зачіпають права і законні інтереси працівників;
7.3.15. організація і проведення роботи, пов'язаної із підвищенням рівня правових знань працівників суду, надання консультації з правових питань.
VІІІ Сектор організації роботи судових розпорядників.
8.1. Сектор організації роботи судових розпорядників (далі - сектор) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, у своїй діяльності підпорядковується голові суду та керівнику апарату суду.
8.2. У своїй діяльності Сектор керується Конституцією України, Законами України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Положенням про порядок створення та діяльності служби судових розпорядників, затвердженим наказом Державної судової адміністрації України від 20 липня 2017 року № 815, погодженим рішенням Вищої ради правосуддя від 13 червня 2017 року № 1547/0/15-17 та іншими нормативно – правовими актами, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, а також цим Положенням та посадовими інструкціями.
8.3. Основними завданнями сектору є:
8.3.1. забезпечення належного стану залів судових засідань, підготовки їх до судових засідань;
8.3.2. повідомлення головуючого суддю про готовність залу судового засідання до судових засідань;
8.3.3. забезпечення додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил поведінки під час слухання судових справ;
8.3.4. забезпечення виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання, розпоряджень головуючого судді;
8.3.5. сприяння доступу до приміщень суду та зали судового засідання осіб з обмеженими фізичними можливостями під час реалізації ними своїх прав;
8.3.6. забезпечення взаємодії з працівниками Національної поліції України, Національної гвардії України, Служби судової охорони у разі необхідності, з питань підтримання громадського порядку в приміщенні суду та в залі судового засідання;
8.3.7. вживання заходів безпеки щодо недопущення виведення з ладу засобів фіксування судового процесу особами, присутніми в залі судового засідання;
8.3.8. забезпечення виконання вимог процесуального законодавства щодо надання особам, які беруть участь у судовому засіданні, пам’яток про їхні права та обов’язки, що передбачені процесуальним законодавством України;
8.3.9. забезпечення дотримання вимог процесуального законодавства з метою обмеження спілкування свідків, які вже були допитані судом, із тими свідками, яких суд ще не допитав.;
8.3.10. забезпечення виконання вимог процесуального законодавства щодо проведення закритого судового засідання та вжиття заходів до обмеження входу до зали судового засідання сторонніх осіб.
8.3.11. ведення журналу обліку інформації щодо забезпечення проведення судового засідання;
8.3.12. забезпечення проведення виїзних судових засідань.
ІХ Сектор інформаційно – комунікаційної діяльності суду
9.1. Сектор інформаційно – комунікаційної діяльності суду (далі - сектор) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, у своїй діяльності підпорядковується голові суду та керівнику апарату суду.
9.2. У своїй діяльності Сектор керується Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, Державною уніфікованою системою документації (вимогами до оформлення документів ДСТУ 4163-2003), затвердженою наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55 та іншими нормативно – правовими актами, рішеннями Конституційного суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, цим положенням та посадовими інструкціями.
9.3. Основними завданнями сектору є:
9.3.1. забезпечення зв`язків із засобами масової інформації, з метою побудови ефективних взаємовідносин із цільовою аудиторією суду.
9.3.2. забезпечення розвитку інформаційних зв`язків між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації (далі – ЗМІ).
9.3.3. координація проведення інтерв`ю з суддями та працівниками апарату суду з питань діяльності суду, організаційного забезпечення судочинства.
9.3.4. підготовка та надання керівництву суду добірки інформаційних матеріалів про діяльність органів судової влади, експрес-аналізів матеріалів ЗМІ.
9.3.5. підготовка та проведення прес-конференцій, брифінгів, організація тематичних зустрічей з питань діяльності суду.
9.3.6. проведення попередніх медіа – тренінгів з учасниками прес – конференцій.
9.3.7. перевірка акредитації представників ЗМІ в суді під час розгляду судових справ.
9.3.8. координація присутності представників ЗМІ на судових процесах. Аналізує та узагальнює досвід взаємодії суду з громадськістю і ЗМІ.
9.3.9. підготовка та направлення відповідних листівок до судових органів, установ, організацій.
9.3.10. аналіз новин та змін законодавства на сайтах Ради суддів України, Державної судової адміністрації, Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії судді, Верховної ради України, Кабінету Міністрів України та на інших інформаційних сайтах.
9.3.11. підготовка необхідної інформації для заповнення веб - сайту Першого апеляційного адміністративного суду «Судова влада України» та підтримання її в актуальному стані.
9.3.12. підготовка залу, необхідної інформації, визначення місць для преси, контроль за обладнанням мікрофонами, відеокамерами та інше, у разі слухання справ, до розгляду яких прикута увага громадськості (резонансні справи).
9.3.13. ведення офіційної сторінки суду у соціальній мережі «Фейсбук», розташування актуальної інформації щодо діяльності суду, призначених заходів, освітлює головні новини, події тощо.
9.3.14. підготовка і оприлюднення звернень та привітань з нагоди професійних, календарних свят.
9.3.15. підготовка та направлення вітальних листівок з нагоди професійних, календарних свят, ювілеїв посадових осіб, тощо.
9.3.16. здійснення моніторингу результатів комунікаційної діяльності суду.
9.3.17. підготовка щотижневого дайджесту для розміщення на офіційній сторінці суду.
9.3.18. підготовка проектів відповідей на запити засобів масової інформації і журналістів.
9.3.19. організація методичної допомоги працівникам апарату суду з питань застосування законодавства в інформаційній сфері.
Х Відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.
10.1. Відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності (далі – відділ) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, у своїй діяльності підпорядковується голові суду та керівнику апарату суду.
10.2. У своїй діяльності працівники відділу керуються Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю України, Бюджетним кодексом України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законами України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про індексацію грошових доходів населення», Постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2003 року № 848 «Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями», Положенням про облікову політику, затвердженим наказом Державної судової адміністрації України від 04 липня 2016 року № 131, Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879, Типовим положенням про організацію бухгалтерського обліку в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, Державній судовій адміністрації України та її територіальних управління, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Національній школі суддів України, затвердженим Державною судовою адміністрацією України від 04 липня 2016 року № 132, Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 № 59, Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 22 червня 2012 року № 758, Порядком бухгалтерського обліку окремих активів та зобов’язань бюджетних установ, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02 квітня 2014 року № 372, Порядком складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24 січня 2012 року № 44, Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13 березня 1998 року № 59 та іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує бухгалтерську політику та іншими нормативно-правовими актами.
10.3. Основними завданнями відділу є:
10.3.1. забезпечення повноти, достовірності та своєчасності відображення фактів фінансово – господарської діяльності в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності;
10.3.2. забезпечення відображення в бухгалтерському обліку фактів фінансово- господарської діяльності не лише виходячи з їх правової форми, а й з урахуванням їх економічного змісту;
10.3.3. забезпечення дотримання вимог бюджетного законодавства, зокрема економного та ефективного витрачання бюджетних коштів;
10.3.4. забезпечення контролю за наявністю та рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів, кошторисів і паспортів бюджетних програм;
10.3.5. забезпечення запобігання виникненню негативних явищ у фінансово – господарській діяльності, виявлення й мобілізацію внутрішньогосподарських резервів;
10.3.6. облік банківських, касових операцій, підзвітних сум та необоротних активів;
10.3.7. облік розрахунків з дебіторами та кредиторами;
10.7.8. облік використання службового автомобіля;
10.7.9. облік оплати праці;
10.7.10. облік матеріальних запасів і малоцінних та швидкозношувальних предметів;
10.7.11. подання місячної, квартальної, річної фінансової та бюджетної звітностей;
10.7.12. розроблення проектів штатного розпису та кошторису видатків та утримання суду;
10.7.13. забезпечення підготовки пропозицій щодо обсягів фінансування суду;
10.7.14. дотримання вимог в суді штатної, фінансової, касової і розрахункової дисципліни;
10.7.15. проведення інвентаризації матеріальних цінностей, грошових коштів та розрахунків
ХІ Відділ з управління персоналом
11.1. Відділ з управління персоналом (далі – відділ) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, підпорядковується у своїй діяльності голові суду та керівнику апарату суду.
11.2. У своїй діяльності працівники відділу керуються Кодексом законів про працю, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про відпустки», «Про запобігання корупції», «Про захист персональних даних», «Про військовий обов'язок і військову службу», «Про очищення влади», Положенням про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженим рішенням Вищої ради правосуддя від 05 вересня 2017 року № 2646/0/15-17, Порядком ведення та зберігання особових справ державних службовців, затвердженим наказом Національного агентства України з питань державної служби від 22 березня 2016 року № 64, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2016 року № 567/28697, іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби та іншими нормативно-правовими актами.
11.3. Основними завданнями відділу є:
11.3.1. реалізація державної політики з питань управління персоналом у державному органі;
11.3.2. забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;
11.3.3. забезпечення організаційного розвитку суду;
11.3.4. добір персоналу державного органу;
11.3.5. прогнозування розвитку працівників апарпату, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;
11.3.6. здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
11.3.7. документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
11.3.8. розробка структури та штатного розпису суду;
11.3.9. розробка і участь у розробленні проектів Положень, Порядків, Інструкцій, організаційно – розпорядчих документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;
11.3.10. внесення пропозиції керівнику апарату суду з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту;
11.3.11. забезпечення вирішення усіх питань, що стосуються управління персоналом;
11.3.12. розроблення посадових інструкцій працівників апарату суду;
11.3.13. проведення роботи щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;
11.3.14. вивчання потреби в персоналі на вакантні посади в державному органі та внесення відповідних пропозицій керівнику апарату суду;
11.3.15. приймання документів від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В», проведення перевірки документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомлення кандидатів про результати такої перевірки та подання їх на розгляд конкурсної комісії, здійснення інших заходів щодо організації конкурсного відбору;
11.3.16. розробка спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»;
11.3.17. надсилання кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» письмових повідомлень про результати конкурсу;
11.3.18. перевірка дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку та правил внутрішнього трудового розпорядку в суді за дорученням керівника державної служби;
11.3.19. організація проведення внутрішніх навчань державних службовців апарату суду;
11.3.20. здійснення планування професійного навчання державних службовців суду;
11.3.21. узагальнення потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і внесення відповідних пропозицій керівнику апарату суду;
11.3.22. разом із державним службовцем складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності;
11.3.23. ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань;
11.3.24. аналізування кількісного та якісного складу державних службовців;
11.3.25. надання консультативної допомоги з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів суду;
11.3.26. обчислення стажу роботи та державної служби суддям та працівникам апарату суду;
11.3.27. організація складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформлення документів про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;
11.3.28. ознайомлення державних службовців з правилами службового розпорядку державного органу та працівників патронатної служби, працівників, які виконують функції з обслуговування, робітників з правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;
11.3.29 оформлення і видача суддям, державним службовцям та іншим працівникам апарату суду службових посвідчень;
11.3.30 забезпечення підготовки матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу суду;
11.3.31 здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років;
11.3.32. формування графіку відпусток суддів, працівників апарату суду, підготовка проектів наказів щодо надання відпусток персоналу, контроль їх поданням та ведення обліку;
11.3.33. здійснення роботи, пов’язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників суду;
11.3.34. оформлення і видача довідок з місця роботи працівника;
11.3.35. опрацювання листків тимчасової непрацездатності;
11.3.36. підготовка розпорядчих документів про відрядження суддів, працівників апарату суду у межах компетенції;
11.3.37. забезпечення видачі у встановленому порядку звільненій особі копії акта про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
11.3.38. здійснення організаційних заходів щодо своєчасного подання суддями, державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;
11.3.39. забезпечення організації проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі, якщо ці функції не покладені на інші підрозділи;
11.3.40. здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в суді;
11.3.41. проведення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та державну службу.
11.4. Разом з іншими структурними підрозділами суду:
11.4.1. організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;
11.4.2. надає пропозиції та готує до затвердження штатний розпис суду;
11.4.3. спільно з відділом планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності організовує роботу щодо мотивації персоналу суду;
11.4.4. забезпечує планування планомірного заповнення вакантних посад державної служби фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності, стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків.
ХІІ Відділ реєстрації судових справ, судової статистики та узагальнення судової практики
12.1. Відділ реєстрації судових справ, судової статистики та узагальнення судової практики (далі – відділ) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, підпорядковується у своїй діяльності голові суду та керівнику апарату суду.
12.2. У своїй діяльності працівники відділу керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, Засадами використання автоматизованої системи документообігу суду у Першому апеляційному адміністративному суді, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України та іншими нормативно – правовими актами.
12.3. Основними завданнями відділу є:
12.3.1. здійснення ведення судової статистики, аналіз та узагальнення судової практики, забезпечення підготовки аналітичних довідок і таблиць;
12.3.2. формування статистичних звітів про роботу суду, оглядів статистичних даних про підсумки діяльності суду;
12.3.3. здійснення підготовки статистичних таблиць щотижневого надходження судових справ за апеляційними скаргами, які надійшли на адресу суду та передані суддям після здійснення автоматизованого розподілу адміністративних справ;
12.3.4.підготовка та надання інформаційних довідок до Верховного Суду щодо навантаження на суддів Першого апеляційного адміністративного суду та окружних адміністративних судів Першого адміністративного округу;
12.3.5. підготовка та надання інформаційних довідок відповідно до плану роботи;
12.3.6. здійснення реєстрації адміністративних справ за апеляційними скаргами у картках справи та обліково-статистичних картках в автоматизованій системі документообігу суду у відповідності до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суді та Інструкції з діловодства в адміністративних судах України.
12.3.7. проведення звірки даних по надісланню копій судових рішень суддями до Єдиного державного реєстру судових рішень з кількістю розглянутих справ, узагальнення інформації та надання керівництву суду;
12.3.8. проведення звірки внесення відомостей до автоматизованої системи документообігу суду щодо набрання судовими рішеннями законної сили з кількістю винесених процесуальних документів, узагальнення інформації та надання керівництву суду;
12.3.9. складання інформаційної довідки про дотримання суддями Першого апеляційного адміністративного суду строків розгляду апеляційних скарг та дотримання суддями Першого адміністративного округу строків розгляду адміністративних справ;
12.3.10. здійснення аналізу стану правосуддя місцевими судами Першого адміністративного округу за минулий рік;
12.3.11. здійснення моніторингу судової практики Верховного Суду та оприлюднення матеріалів через локальну мережу суду.
ХІІІ Відділ діловодства та обліку звернень громадян
13.1. Відділ діловодства та обліку звернень громадян (далі – відділ) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, підпорядковується у своїй діяльності голові суду та керівнику апарату суду.
13.2. У своїй діяльності працівники відділу керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, Державною уніфікованою системою документації (вимогами до оформлення документів ДСТУ 4163-2003), затвердженою наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55 та іншими нормативно – правовими актами, рішеннями Конституційного суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, цим положенням та посадовими інструкціями.
13.3. Основними завданнями відділу діловодства та обліку звернень громадян є:
13.3.1. Організаційне забезпечення порядку роботи з документами з моменту надходження чи створення в суді до знищення в установленому порядку, або передачі до державної архівної установи чи архіву суду.
13.3.2. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з документообігу суду.
12.3.3. Впровадження передових технологій організації роботи з документами суду.
13.3.4. Організаційно-методичне керівництво та контроль з діловодних процесів в адміністративному суді.
13.3.5. Забезпечення дотримання єдиного порядку реєстрації, опрацювання, сканування, проходження, відправлення та зберігання вхідної та вихідної кореспонденції в суді.
13.3.6. Здійснення реєстрації апеляційних скарг по адміністративним справам.
13.3.7. Організація та контроль за забезпеченням суду передплатними виданнями, збірниками нормативно-правових актів, іншою юридичною літературою.
13.3.8. Забезпечення підготовки, опрацювання, друкування, тиражування, оприлюднення матеріалів та документів, пов’язаних із діяльності суду.
13.3.9. Забезпечення належної організації роботи з документами в апараті суду, правильності їх оформлення та своєчасності проходження, приймання, реєстрації.
13.3.10. Забезпечення підготовки і складання документів відповідно до чинного законодавства України та Інструкції з діловодства.
13.3.11. Розроблення пропозицій до Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, методичних рекомендацій з питань ведення діловодства.
13.3.12. Розроблення номенклатури справ відділу; зведеної номенклатури справ суду та погодження її з Державним архівом Донецької області.
13.3.13. Здійснення контролю за своєчасним виконанням контрольних документів.
13.3.14. Здійснення періодичних перевірок стану діловодства в підрозділах апарату суду.
13.3.15. Забезпечення оформлення та ведення номенклатурних справ суду відповідно до вимог Інструкції з діловодства в адміністративних судах України.
13.3.16. Здійснення відправки судових справ до суду першої інстанції та контроль за своєчасним внесенням до автоматизованої системи документообігу суду відповідних відомостей.
13.3.17. Здійснення реєстрації, обліку та зберігання речових доказів, а також інших функції та завдань, що належать до компетенції Відділу згідно з чинним законодавством.
13.3.18. Організація роботи архіву суду.
13.3.19. Організація роботи експертної комісії суду.
13.3.20. Надання методичної допомоги працівникам апарату суду з питань архівної справи.
13.3.21. Організація користування, обліку та зберігання документів суду, комплектування архіву, підготовки документів та архівних справ для передачі їх у встановленому порядку на постійне зберігання чи знищення.
13.3.22. Розроблення пропозицій до Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, методичних рекомендацій з питань ведення архівної справи.
13.3.23. Приймання від канцелярії суду та працівників суду документів та забезпечення належних умов зберігання архівних документів з різними видами носіїв інформації.
13.3.24. Контроль разом з відділом діловодства суду стану зберігання та правильності оформлення документів у структурних підрозділах суду.
13.3.25. Участь у складанні та погодженні зведеної номенклатури справ суду, надання пропозицій.
13.3.26. Перевірка формування структурними підрозділами 0документів у номенклатурні справи у відповідності до затвердженої номенклатури.
13.3.27. Участь у заходах з підвищення фахової кваліфікації працівників суду, які відповідають за роботу з документами та справами.
13.3.28. Проведення попередньої експертизи цінності документів, що перебувають на зберіганні, складання та подання на розгляд експертної комісії суду проектів описів документів, внесених до Національного архівного фонду, описів справ тривалого зберігання, описів справ з особового складу працівників апарату суду та актів про вилучення для знищення документів, що не внесені до Національного архівного фонду.
13.3.29. Організація використання документів, підготовка до видачі у встановленому порядку архівних копій, довідок, витягів з документів працівникам апарату суду, громадянам, юридичним особам.
13.3.30. Впровадження «Електронного суду».
13.3.31. Реєстрація та облік звернень громадян.
13.3.32. Ведення обліку контрольних документів.
13.3.33. Здійснення попереднього розгляду документів, які передаються на резолюцію керівництву суду.
13.3.34. Кодифікація.
13.3.35. Ведення контрольних кодексів в суді.
13.3.36. Надання методичної допомоги працівникам апарату суду з питань діловодства.
13.3.37. Ознайомлення суддів та працівників апарату суду з організаційно- розпорядчими документами суду тощо.
13.3.38. Контроль за виконанням окремих ухвал.
13.3.39. Здійснення періодичного аналізу документообігу суду.
ХІV Сектор по роботі зі зверненням громадян
14.1. Сектор по роботі зі зверненням громадян (далі – сектор) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, підпорядковується у своїй діяльності голові суду та керівнику апарату суду.
14.2. У своїй діяльності працівники сектору керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, Державною уніфікованою системою документації (вимогами до оформлення документів ДСТУ 4163-2003), затвердженою наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55 та іншими нормативно – правовими актами, рішеннями Конституційного суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, цим положенням та посадовими інструкціями.
14.3. Основними завданнями сектору по роботі зі зверненням громадян є:
14.3.1. організація роботи щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»;
14.3.2. організація роботи щодо виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
14.3.3. організація роботи щодо виконання вимог закону України «Про інформацію»;
14.3.4. здійснення обліку та реєстрації звернень громадян та юридичних осіб;
14.3.5. забезпечення оперативного та своєчасного розгляду звернень громадян та юридичних осіб (пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг, інформаційних запитів), підготовка проектів відповідей;
14.3.6. забезпечення виконання обов’язків із оприлюднення публічної інформації, одержаної чи створеної у межах компетенції суду, та надання доступу до публічної інформації за відповідними напрямками;
14.3.7. здійснення періодичного аналізу звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації тощо.
ХV Сектор прийому громадян та надання інформаційних послуг
15.1. Сектор прийому громадян та надання інформаційних послуг (далі – сектор) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, підпорядковується у своїй діяльності голові суду та керівнику апарату суду.
15.2. У своїй діяльності працівники сектору керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, Державною уніфікованою системою документації (вимогами до оформлення документів ДСТУ 4163-2003), затвердженою наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55 та іншими нормативно – правовими актами, рішеннями Конституційного суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду, цим положенням та посадовими інструкціями.
15.3. Основними завданнями сектору прийому та надання інформаційних послуг є:
15.3.1 роз’яснення громадянам, які виявили бажання звернутися на особистий прийом до голови суду, заступника голови суду, керівника апарату суду інформації про встановлений порядок і графік прийому;
15.3.2. здійснення організаційних заходів щодо забезпечення прийому громадян у суді, особистого прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду та його облік;
15.3.4. запис на особистий прийом громадян до голови, заступника голови, керівника апарату суду;
15.3.5. підготовка проектів доручень, за результатами особистого та виїзного прийому громадян головою суду, заступником голови суду та керівником апарату суду;
15.3.6. здійснення контролю за виконанням доручень з особистого прийому голови суду, заступника голови суду, керівника апарату суду у випадках несвоєчасного та неякісного їх виконання, інформування керівників підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування;
15.3.7. надання особам інформації про стан розгляду справ, видача учасникам судового засідання копії судових рішень, виконавчих листів, копій фонограм судового засідання, надання справ для ознайомлення;
15.3.8. здійснення видачі копій процесуальних документів, судових рішень, виконавчих листів, дублікатів виконавчих листів, копій фонограм судового засідання та інших документів згідно із Законодавством;
15.3.9. надання роз’яснення громадянам з питань оформлення документів для подачі в суд, сплати судового збору;
15.3.10. забезпечення оновлення інформації на інформаційних стендах суду;
15.3.11. надання допомоги громадянам при заповненні чи написанні заяв;
15.3.12 забезпечення своєчасного надання необхідних даних для складання звітності або аналізу;
15.3.13. підготовка проектів відповідей на звернення громадян з питань, що належать до компетенції сектору, у визначені законом строки.
ХVІ Відділ інформаційних технологій
16.1. Відділ інформаційних технологій (далі – відділ) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, підпорядковується у своїй діяльності голові суду та керівнику апарату суду.
16.2. У своїй діяльності працівники відділу керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, іншими кодексами України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», Положенням про порядок використання ресурсів локальної комп’ютерної мережі в Першому апеляційному адміністративному суді, затвердженим наказом голови суду від 16 червня 2016 року № 34/ОД, Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, Засадами використання автоматизованої системи документообігу суду у Першому апеляційному адміністративному суді, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, Державною уніфікованою системою документації (вимогами до оформлення документів ДСТУ 4163-2003), затвердженою наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55 та іншими нормативно – правовими актами.
16.3. Основними завданнями відділу є:
16.3.1. забезпечення безперервної та якісної роботи комп’ютерної, копіювальної та обчислювальної техніки, електронних комутацій, мережі Інтернету, телефонного зв’язку;
16.3.2. забезпечення надійної та якісної роботи, регулювання і налагодження, як в цілому, так і окремих елементів обладнання та програмного забезпечення;
16.3.3. забезпечення відповідності технічних параметрів комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, обладнання та каналів зв’язку, а у разі необхідності приведення у зазначену відповідність;
16.3.4. організація своєчасного створення резервних копій важливої інформації та баз даних, контроль якості збереженої інформації;
16.3.5. забезпечення функціонування, методичного і технологічного ведення відповідних баз даних та інформаційних комп’ютерних систем індивідуального і колективного користування;
16.3.6. забезпечення виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення;
16.3.7. здійснення організації доступу суддів і працівників апарату суду до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, інших інформаційних державних реєстрів і контроль за дотриманням вимог щодо захисту інформації;
16.3.8. підготовка документації та генерація запитів щодо створення ЕЦП, інформаційно-технічна підтримка користувачів ЕЦП;
16.3.9. забезпечення надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного реєстру судових рішень;
16.3.10. адміністрування інформаційних баз документообігу суду, налаштування, корегування, розподіл прав в комп’ютерній програмі між працівниками суду згідно посадових обов’язків;
16.3.11. технічне обслуговування обладнання та комп’ютерної мережі, контроль за працездатністю серверного обладнання;
16.3.12. здійснення інформаційно – технічного забезпечення судових засідань, зборів суддів;
16.3.13. супровід офіційного веб-сайту суду, наповнення контентом відповідних єдиних державних веб-порталів відкритих даних;
16.3.14. усунення пошкоджень на обладнанні, з’ясування причини їх виникнення, розробка та впровадження заходів для їх запобігання;
16.3.15. проведення техніко-профілактичних робіт для підтримки належної працездатності обладнання та програмного забезпечення;
16.3.16. проведення навчання та надання методичної допомоги працівникам суду по роботі з інформаційними технологіями;
16.3.17. супровід судових засідань, які проходять в режимі відео-конференцій;
16.3.18. надання пропозицій для укладення договорів на поставки товарів, виконання робіт і надання послуг з інформаційних технологій суду;
16.3.19. організація заходів щодо порядку побудови та впровадження комплексної системи захисту інформації на об’єктах інформаційної діяльності в суді.
ХVІІ Відділ матеріально – технічного та господарського забезпечення
17.1. Відділ матеріально – технічного та господарського забезпечення (далі – відділ) є структурним підрозділом Першого апеляційного адміністративного суду, підпорядковується у своїй діяльності голові суду та керівнику апарату суду.
17.2. У своїй діяльності працівники відділу керуються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Кодексом цивільного захисту України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про ринок електричної енергії», «Про охорону праці», Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25 липня 2006 року № 258, Правилами пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417 та іншими нормативно – правовими актами.
17.3. Основними завданнями відділу є:
17.3.1 організація укладання договорів, пов’язаних з господарською діяльністю суду, договорів постачання, надання послуг, організації комунального забезпечення, будівельних та ремонтних робіт для утримання приміщення суду в належному стані, поточних ремонтів і технічних обслуговувань приміщень (кабінетів) суду, заправки картриджів для принтерів, копіювальних та інших апаратів, по експлуатації і технічному обслуговуванню автомобілів, на установку та надання послуг пожежно-охоронної сигналізації, засобів зв'язку тощо;
17.3.2. проведення робіт з вдосконалення та покращення умов праці суддів та працівників апарату суду з питань матеріально-технічного забезпечення (канцтоварами, папером, меблями та іншим технічним обладнанням, відповідно до їх потреб);
17.3.3. організація контролю за дотриманням суворого режиму заощадження у використанні матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів;
17.3.4. забезпечення роботи щодо належного документального, матеріально-технічного, транспортного обслуговування суду;
17.3.5 контроль за утриманням в належному стані, цільовим використанням, своєчасним технічним оглядом автотранспорту суду;
17.3.6. матеріально-технічне обслуговування нарад, конференцій, семінарів та інших заходів, що проводяться в суді;
17.3.7. забезпечення дотримання вимог Закону України «Про охорону праці»;
17.3.8. забезпечення підтримання приміщень суду в належному санітарно – гігієнічному стані;
17.3.9. забезпечення противопожежної безпеки для працівників суду;
17.3.10. забезпечення заходів з підтримки прилеглої території суду у належному стані;
17.3.11. забезпечення економічного використання енергоносіїв суду (теплової енергії, електричної енергії та води у приміщенні суду).
ХVІІІ Права та обов’язки голови суду, заступника голови суду, суддів та працівників апарату суду
18.1. Права та обов’язки голови суду, заступника голови суду та суддів Першого апеляційного адміністративного суду встановлюються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Кодексом суддівської етики, Законом України «Про судоустрій і статус суддів» та іншими законами та нормативно – правовими актами.
18.2. Права та обов’язки працівників апарату суду встановлені Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Законом України «Про державну службу», Правилами етичної поведінки державних службовців, Правилами внутрішнього службового розпорядку суду, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положеннями про відділи суду та посадовими інструкціями працівників апарату суду.
ХІХ Відповідальність голови суду, заступника голови суду, суддів та працівників апарату суду
19.1. Відповідальність голови суду, заступника голови суду та суддів Першого апеляційного адміністративного суду визначається Законом України «Про судоустрій і статус суддів».
19.2. Відповідальність працівників апарату суду визначається Кодексом про адміністративні правопорушення, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», цим Положенням, Положеннями про структурні підрозділи суду та посадовими інструкціями.
19.3. Працівник апарату суду може бути притягнутий до дисциплінарної, цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.
ХХ Утримання Першого апеляційного адміністративного суду
20.1. Суд утримується за рахунок Державного бюджету України. Загальну чисельність, фонд оплати праці працівників та структуру суду затверджує Державна судова адміністрація України.
21.2. Суд є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
ХХІ Прикінцеві положення
21.1. Це Положення набирає чинності з моменту його затвердження наказом голови Першого апеляційного адміністративного суду.